درگیری مایلی کهن و الله وردی در جلسه پیشکسوتان؛

مایلی کهن: به خاطر اعتصاب های اخیر 30 درصد قراردادهای دایی باید کسر شود/الله وردی: برخی پیشکسوتان حرمت جلسه را حفظ نکردند

در جلسه ای که در باشگاه پرسپولیس قرار بود درباره آینده تیم فوتبال پرسپولیس صحبت شود درگیری لفظی بین مایلی کهن و جواد الله وردی پیشکسوت پرسپولیس پیش آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در جلسه ای که در باشگاه پرسپولیس قرار بود درباره آینده تیم فوتبال پرسپولیس صحبت شود درگیری لفظی بین مایلی کهن و جواد الله وردی پیشکسوت پرسپولیس پیش آمد.
 
الله وردی: برخی از پیشکسوتان حرمت جلسه را حفظ نکردند
 
جواد اله وردی پس از خروج از جلسه پرسپولیس گفت: برخی از پیشکسوتان حرمت جلسه را حفظ نکردند، من هم نمی‌توانم حرف‌های غیر منطقی آن ها را تحمل کنم، فوتبال جای آدم‌های منطقی است و من که با عدالت صحبت می‌کنم جایم در این جلسه نیست و به همین دلیل جلسه را ترک کردم.  
 
فنونی زاده: مایلی کهن از دایی حمایت نکرد!
 
مرتضی فنونی زاده نیز پس از  خروج از جلسه تصریح کرد: بین مایلی کهن و جواد اله وردی یک درگیری لفظی پیش آمد و در ضمن مایلی کهن از دایی حمایت قاطعی انجام نداد.
 
وی ادامه داد: چهار بازی تا پایان فصل بازی مانده است که باید از پرسپولیس حمایت کنیم تا بهتر نتیجه بگیرد چراکه در هفته های گذشته پیروزی‌های سرنوشت سازی را بدست آورده بود.
 
مایلی کهن: دایی مقصر اصلی مشکلات بوجود آمده در پرسپولیس است
 
محمد مایلی کهن پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: علی دایی سرمربی پرسپولیس باید سی درصد جریمه شود چرا که مشکلات به وجود آمده برای پرسپولیس از جمله اعتصابات بازیکنان تقصیر علی دایی است.
 
مایلی کهن گفت: بازیکنی که هفت ماه بازی کرده و 800 میلیون تومان گرفته نباید ادعای بی پولی کند.
 
انصاریان: جلسه پیشکسوتان در راستای برطرف کردن اختلافات برگزار شد
به هر حال پیشکسوتان پرسپولیس برای ارتباط نزدیکتر با یکدیگر در این جلسه حضور یافتند.
 
انصاریان در ادامه اظهار داشت: براین اساس ما برای کمک به تیم پرسپولیس و کسب سهمیه در آسیا به این جلسه آمدیم که امیدوارم نظراتمان به درد تیم پرسپولیس بخورد.
 
وی تصریح کرد: به هر حال پیشکسوتان باید دست به دست هم دهند و اختلافات را کنار بگذارند.
 انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، لفظی ، درگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار