عالمی: مبعلی تنها یار کمکی فعلی استقلال است

ایمان عالمی مربی استقلال گفت: تنها یار کمکی که گرفته‌ایم ایمان مبعلی است که حضور فعالی در حال حاضر داشته است در روزهای آینده با دو، سه تیم دیگر در این رابطه گفتگو خواهیم کرد.

ایمان عالمی مربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت آبی پوشان اظهار داشت: ایمان مبعلی در تمرینات حضور دارد و از آمادگی لازم برخوردار است تنها بازیکن کمکی در حال حاضر مبعلی بوده و در فکر این هستیم که با دو، سه تیم دیگر در این رابطه وارد مذاکره شویم.
 
مربی آبی‌پوشان در مورد وضعیت سید مهدی رحمتی تصریح کرد: پزشک های تیم سعی خود را انجام میدهند تا بتوانند رحمتی را به بازی با ملوان برسانند، امید آن را داریم این به بازی با برسد، علت آن است که آسیب دیدگی رحمتی جدی نیست مربی استقلال در مورد بار فنی اردوی کیش گفت: اردویی که در کیش برگزار کردیم مطلوب بود و بازکنان در فضای آرام شرایط خوب سخت افزاری و نرم‌افزاری بهترین کردند وارزیابی شدند.

عالمی در ادامه بیان کرد: مسئولان ورزش کیش نیز همکاری خوبی داشتند و جا دارد از مسئولان کیش کمال تشکر را داشته باشم.
عالمی در پایان صحبت‌های خود در مورد بازی نفت- فولاد خاطرنشان کرد: نتایج را می‌بینم ومی‌شنویم اما تمام توجهمان به بازی‌های خودمان است تا بتوانیم در بازی های باقیمانده بهترین نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: مبعلی ، استقلال ، یارکمکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار