تصاویر جدید از "خوب، بد، زشت"

جدیدترین تصاویر از سریال "از خوب، بد، زشت" را اینجا ببینید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران همزمان با پیشرفت 50 درصدی از تصویربرداری سریال نوروزی "خوب، بد، زشت" روز یکشنبه جمعی از مدیران شبکه دو سیما بازدیدی از روند تصویربرداری پروژه داشتند.  



در این دیدار بخشی زاده مدیر شبکه از چگونگی روند تولید و تصویربرداری مطلع شد و جهت تسریع تولید پروژه نقطه نظراتی را نیز بیان کرد.  



همچنین دراین دیدار مسعود صباح مدیر گروه مجموعه‌های تلویزیون "مقدم" مدیر امور عمومی و "خش" مشاور و رئیس دفتر مدیر شبکه دو، بخشی‌زاده را همراهی کردند و از نزدیک در جریان تولید کار قرار گرفتند.  



این بازدید باعث قوت روحیه عوامل گروه با وجود کار در شرایط هوای سرد، بارانی و برفی اخیر شد. 
 
تدوین و صداگذاری سریال نیز همزمان با تصویر برداری جلو رفته و اصلاح رنگ و اتانولاژ قسمت‌های تدوین شده نهایی نیز توسط سعید یاسی پور در حال انجام است همچنین ساخت موسیقی کار نیز با آهنگسازی محمد محمد علی شروع شده و شعر آن نیز توسط عبدالجبار کاکایی سروده شده است. 

 

مهدی سلوکی، ایمان صفا و خسرو امیرصادقی نیز به جمع بازیگران درحال بازی اضافه شده‌اند.  


بازی نیلوفر خوش خلق و روزبه معینی نیز به زودی شروع می‌شود.  

در خلاصه داستان این سریال آمده است که بهادر پسر شر و شور زودجوش و بیش فعالی است که ناخواسته شرارت‌هایی انجام داده که باعث شده خانواده و اهل محل از او برنجند. سرانجام بهادر در اثر همین شرارت‌ها به زندان می‌افتد.  

اما ماجرا از جایی آغاز می‌شود که بهادر عاشق و دلباخته دختری باوقار و تحصیل کرده (پزشک) شده است.  

جوانی که هنگام آزادی بهادر از زندان نیز به استقبال او آمده بود اما بهادر او را از خود رانده بود. حال، کسی جز او نمی‌تواند کمک حال او شود. چرا که به آن بچه سوسول مودب، هیچ کس شک نمی‌کند... اینگونه می‌شود که پرهام(که نام خود را چنگیز گذاشته است) کنار بهادر قرار می‌گیرد... حال تیم او جور است و یکی یکی مشکلات و ناهنجاری‌های خانواده باید به هر قیمتی و هرچه سریعتر، حل شود...  

عوامل اصلی سریال "خوب، بد، زشت" برای عید نوروز از شبکه 2 عبارتند از: تهیه کننده:"علیرضا سبط احمدی"، کارگردان: "منوچهر هادی"، دستیار یک کارگردان: "نغمه نظری"، گروه کارگردان: "حمید باب‌الحوائج"، "میثم بیدقی"، برنامه ریز: "مجتبی طاهر خانی"، منشی صحنه: "رضا بقائی"، تصویربردار: "عبدالله عبدی نسب"، صدابردار: "حسین غفاری"، طراح صحنه: "محسن غلامی"، طراح لباس: "مه لقا ناقد"، طراح گریم: "مسعود عربی"، مدیر تولید:"علیرضا نجفی"، مدیر تدارکات: "مرتضی کریمی".  

بازیگران: "امین حیایی" در نقش بهادر، "حسین محب اهری" در نقش حسین آقا، "محمد کاسبی" در نقش دایی "مهدی سلوکی" در نقش "پرهام"، "بهاره رهنما" در نقش بهاره، "نیلوفر خوش خلق" در نقش خانم دکتر مرجان، "بهنوش بختیاری" در نقش بهنوش، "سوسن پرور" در نقش سوسن، "شهین تسلیمی" در نقش شهین "صدیقه کیانفر" در نقش مادر شیرین، "سیروس همتی" در نقش حامد، "ایمان صفا" در نقش هوشنگ، "روزبه معینی" در نقش دکتر روزبه، "عباس محبوب" در نقش اژدر، "خسرو امیرصادقی" درنقش ابراهیم،  "ساقی زینتی" در نقش توران خانم و بازیگران خردسال: آوینا ریاضی، عرفان برزین.  


انتهای پیام/   
برچسب ها: سریال نوروزی ، خوب ، بد ، زشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یکتا
۱۵:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
فیلم خیلی قشنگی بود مخصوصا امین حیایی که عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۳۱ تير ۱۳۹۶
ممنون
آخرین اخبار