کرمانشاه /

هنر را باید با شور و هیجان تلفیق کرد....

علی نصیریان پیشکسوت عرصه تئاتر سینما و تلویزیون ، استقبال کرمانشاهیان از هنر تئاتر و سینما را بی نظیر توصیف کرد و برگزاری جشنواره های اینچنینی را بهانه ای برای قرارگیری شور و هیجان در کنار فرهنگ و هنر عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نصیریان با بیان اینکه هنر بدون شور و هیجان تاثیرگذاری چندانی نخواهد داشت، برگزاری جشنواره فیلم فجر در شهرستانها را یک کار موفق در شریک کردن مردم در این شور و هیجان هنری عنوان کرد.

وی به برداشتن قدم های بلند و موثر در عرصه سینمای ایران در سه دهه اخیر اشاره و خاطر نشان کرد: چهل سال پیش که فلیم "گاو" ساخته شد کسی برای تماشای فیلم به سینما نیامد، اما امروزه می بینیم که مردم با با چه شور و هیجانی سالن های سینما را پر می کنند.

وی عنوان کرد: طی سه دهه اخیر قدم های خوبی برداشته شد، اما نیرو و انرژی خلاقه بالقوه نسل دوم و سوم انقلاب سطح بسیار بالاتری از آنچه امروز در سینما و تلویریون می بینیم دارد.

 به گفته نصیریان زمانی که سینما گویای مسائل و مشکلات جامعه شود و با فرهنگ مردم ارتباط برقرار کند قادر خواهد بود ارتباط مناسبی با مردم برقرار کند که در همین راستا سینما را باید به این سمت و سو سوق داد./س

 

 

 

برچسب ها: هنر ، شور ، هیجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.