اسکان اضطراری 360 نفر در 12 استان برفی کشور

سخنگوی سازمان امدادونجات گفت: در دو روز گذشته امدادگران به 3 هزار و 600 نفر امدادرسانی کردند و 360 نفر را اسکان اضطراری دادند.

 حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح عملیات امدادرسانی به گرفتاران برف و کولاک از 27 الی 29 بهمن گفت: در دو روز گذشته 12 استان کشور چون آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، زنجان، فارس، کرمان، کردستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان و همدان و یزد متاثر از برف و کولاک بودند که امدادگران با حضور به موقع به گرفتاران برف و کولاک امدادرسانی کردند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه 253 امدادگر به کمک گرفتاران برف و کولاک شتافتند افزود: امدادگران به 3 هزار و 600 نفر امدادرسانی کردند و 360 نفر را در پایگاه‌های امدادرسانی و مساجد اسکان اضطراری دادند.
 
درخشان به مصدومیت 25 نفر اشاره کرد و اظهار داشت: 4 نفر از مصدومان که به درمان بیشتر نیاز داشتند به مراکز درمانی منتقل شدند و 11 نفر نیز به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه 66 خودروی عملیاتی برای امدادرسانی به کار گرفته شده بود تصریح کرد: امدادگران 362 دستگاه خودرو که در برف گرفتار شده بودند و رهاسازی کردند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار