کرمان/

هنوز برای ماندن در لیگ برتر شانس داریم

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: در یک ماه اخیر تلاش های زیادی انجام دادیم که بازی های خوبی از خود به نمایش بگذاریم و امیدواریم مزد این یک ماه تمرین خود را بگیریم، زیرا هنوز شانس ماندن در لیگ برتر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، لوکا بوناچیچ شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم صنعت مس کرمان و سپاهان اصفهان، افزود: اگر نتوانیم در دیدار با تیم سپاهان پیروز شویم، بازی های باقیمانده ما رسمی نخواهد بود.

لوکا بوناچیچ با اشاره به کسب تنها یک پیروزی در 25 بازی گذشته تیم صنعت مس کرمان، گفت: در رابطه با ماندن این تیم در لیگ برتر نمی توانم قول بدهم اما همچنان امید و خودباوری وجود دارد.

سرمربی تیم صنعت مس کرمان از محرومیت مجتبی ترشیز و مصدومیت کیانوش رحمتی در دیدار با سپاهان خبر داد و افزود: به جای مجتبی ترشیز از وحیداسماعیل بیگی استفاده خواهیم کرد، زیرا بازیکن دیگری نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فینال جام حذفی اشاره کرد و یادآور شد: فینال جام حذفی مهمترین دیدار در تاریخ صنعت مس کرمان بود که می توانست بهتر رقم بخورد اما به سادگی جام حذفی را از دست دادیم و مقصر این شکست خود ما بودیم.

لوکا بوناچیچ گفت: شرایط برای پیروزی در جام حذفی وجود داشت، اما بازیکنان خوب کار نکردند هرچند دوست داشتم بازیکنان هنگامی از زمین خارج می شوند، همه تلاش خود را انجام داده باشند، اما من این موضوع را در بازیکنان تیم صنعت مس مشاهده نکردم.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در بازی جام حذفی تیم صنعت مس کرمان با تیم تراکتورسازی تبریز ، از تیم دوم تقدیر نشد و حتی مصاحبه مطبوعاتی نیز برگزار نگردید، که این منطقی نیست.

دیدار تیمهای صنعت مس کرمان و سپاهان اصفهان از ساعت 15:30 عصر امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز می شود./س



برچسب ها: مس ، کرمان ، سپاهان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.