رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد:

فامیل قلابی "مقامات ارشد قضایی" دستگیر شد

سرهنگ محرابی گفت: فردی که با جعل مدارک دادگستری و منتصب نمودن خود به مقامات ارشد قضایی از مردم کلاهبرداری و اخاذی می‌کرد، توسط ماموران دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا محرابی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر دستگیری این غاصب عناوین اظهار داشت: در پی دستور بازپرس دادسرای ناحیه 7 تهران مبنی بر دستگیری فردی به هویت "ستار" که اقدام به جعل عنوان کرده بود، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ اقدامات گسترده خود را آغاز کردند.
 
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: در این خصوص ماموران پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی دریافتند که این شخص با جعل کارت دادگستری، حمل اسلحه و منتصب نمودن خود به مقامات ارشد قضایی با فریب مردم در خصوص حل مشکلات قضایی از آنان کلاهبرداری و اخاذی می‌کرد.
 
به گفته این مقام مسئول انتظامی این غاصب عناوین حداقل برای هر اقدام کلاهبردارانه خود از قربانی حدود 70 میلیون تومان دستمزد دریافت می‌کرد.

وی افزود: در نهایت ماموران پلیس امنیت طی یک قرار صوری در حوالی سبلان این جاعل را دستگیر و به پایگاه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل کردند.
 
سرهنگ محرابی در پایان خاطر نشان کرد: این مجرم حرفه‌ای در خلال بازجویی‌های فنی و پلیسی به کلاهبرداری و اخاذی از مردم با فریب آنان به صورت منتصب نمودن خود به مقامات ارشد قضایی و جعل کارت دادگستری و حمل اسلحه اعتراف کرد.
 
گفتنی است متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی داده شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار