بازیگر نخستین سریال اینترنتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همکاری با "تیمورنژاد" تجربه‌ای لذت بخش بود/ "نفوذ" برگرفته از داستانی واقعی است

"کاوه آهنگر" گفت:‌ همکاری با "آرش تیمورنژاد" کارگردان نخستین سریال اینترنتی ایران " نفوذ" تجربه‌ای خوب و لذت بخش برایم بود.

"کاوه آهنگر" بازیگر سینما و تلویزیون  در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در سریال اینترنتی "نفوذ" بیان کرد: در سریال " نفوذ" نقش یک پسر هکر را ایفاگر هستم که ناخواسته و به اشتباه وارد گروه بزرگ جاسوسی فضای مجازی  می‌شود و با آنها همکاری می‌کند.

وی ادامه داد: تقریبا اتفاق‌هایی که در "نفوذ" رخ می‌دهد واقعی بوده، چراکه تیمورنژاد به عنوان نویسنده و کارگردان پرونده های زیادی را در خصوص اینترنت  بررسی  و از آنها استفاده کرده است.

آهنگر افزود: "نفوذ" یک کار اکشن و پلیسی است که خیلی با کارهای دیگر متفاوت نیست، اما از این نظر که اتفاقات آن در فضای مجازی  رخ می‌دهد، جالب و نو است.

این بازیگر در خصوص همکاری  با عوامل  این سریال اظهار داشت: کار با عوامل سریال "نفوذ" برایم لذت بخش بود، چون در گروه احساس خوبی داشتیم و همه با هم دوست بودند.

وی ضمن اشاره به این نکته که همه بازیگران مسلط به کارشان بودند، تصریح کرد: همکاری با آرش تیمورنژاد  تجربه ای خوب و دوست داشتنی بود، چرا که وی جزء معدود کارگردان های ایران است که خیلی خیلی زیاد روی بازیگر دقت دارد و تک تک  نقش ها را موشکافانه جلو می برد.

آهنگر در ادامه گفت: کارگردان "نفوذ" در خصوص نقش من حدود 40 دقیقه برایم توضیح دادند که به چه نحوی آن نقش را ایفا کنم، اما تقریبا بیشتر کارگردان ها این کار را انجام نمی دهند که در مورد نقش برای بازیگر صحبت کنند و بازیگرا ن زمان زیادی را برای فکر کردن روی نقش ندارند.

این بازیگر در خصوص تفاوت سریال اینترنتی "نفوذ" با دیگر سریال های معمولی تلویزیون افزود:  "نفوذ" نخستین سریال اینترنتی ایران بوده  و تمام فاکتورهای یک سریال تلویزیونی را دارد ،اما  تفاوت آن با دیگر سریال های معمولی تلویزیون نحوی پخش  و ارائه آن است.

وی خاطر نشان کرد: درصد بالای دانلود سریال "نفوذ"  در فصل دوم نشان از استقبال مخاطبان از این سریال اینترنتی است.

گفتنی است؛ نخستین سریال اینترنتی ایران" نفوذ" بر روی سایت www.3rial.tv   قابل مشاهده است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
اگه میشه بگین که فصل سوم هم داره یا نه؟ ممنون