کشاورز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس جمهور حقوقدان دغدغه‌‌های جامعه حقوقی را بهتر درک می‌کند

رئیس اتحادیه سراسری کانون وکلا با اشاره به دیدار روسای کانون‌ها با رییس‌جمهور گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی حقوقدان است و قطعا یک رئیس جمهور حقوقدان دغدغه‌‌های جامعه حقوقی را بهتر درک می‌کند.

"بهمن کشاورز" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دیدار اخیر رؤسای کانون‌های وکلای دادگستری کشور با رئیس‌جمهور اظهار داشت: دیدار بسیار خوبی بود چراکه طی آن رئیس جمهور قول‌های مساعدی برای پیگیری مطالبات جامعه حقوقی داد و همچنین دیدگاه‌ها و دغدغه‌های حقوقدانان و کانون‌های وکلا نیز در این دیدار مطرح شد.

وی تصریح کرد: در این دیدار "افتخار جهرمی" توضیحاتی را در زمینه آخرین وضعیت و تحولات اخیر لایحه جامع وکالت به رئیس‌جمهور ارائه داد و همچنین "فرض‌پور" به بیان توضیحاتی در مورد نقش وکلا و کانون‌های دادگستری در پیروزی انقلاب و کم لطفی‌هایی که اخیرا به وکلا و کانون‌ها وارد شده، پرداخت.

کشاورز در ادامه مهمترین دغدغه وکلا را بحث استقلال دانست و افزود: استقلال کانون‌های وکلا در لایحه جامع وکالت به شدت مخدوش شده و توقع همه وکلا این بود که با اصلاحاتی که دولت در این لایحه انجام خواهد داد، استقلال وکلا به رسمیت شناخته شود.

رئیس اتحادیه سراسری کانون وکلا در پایان خاطرنشان کرد: ارزیابی بنده و همکارانم از این دیدار صمیمی با رئیس جمهور بسیار خوب است چرا که دکتر روحانی حقوقدان است و در گذشته نیز تجربه وکالت داشته، به طور قطع و یقین یک رئیس جمهور حقوقدان دغدغه‌‌های جامعه حقوقی را بهتر درک خواهد کرد و امید است که اینگونه دیدارها تکرار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار