فتاحی در نطق میان دستور:

حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری با رونق اقتصادی در کشور میسر است

نماینده شهر بابک با بیان اینکه حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری با نگاه به مسائل داخل و رونق اقتصادی در داخل کشور میسر است گفت: در همین زمینه با ابلاغ دستورالعمل اقتصاد مقاومتی نقشه راه توسعه و پیشرفت کشور و برون‌رفت از مشکلات را هدیه نمودند که این نقشه راه جایگاه واقعی خود را در حد شان و منزلت ملت قهرمان ایران حاصل می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسین فتاحی نماینده شهر بابک  در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را گرامی می‌دارم حماسه‌ای که مردم فهیم ایران با وحدت و انسجام خود در انتخابات ریاست ‌جمهوری و حضور یکپارچه در جشن پیروزی 22 بهمن ماه رقم زدند.
 
وی با بیان اینکه حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری با نگاه به مسائل داخل و رونق اقتصادی در داخل کشور میسر است ادامه داد: در همین زمینه با ابلاغ دستورالعمل اقتصاد مقاومتی نقشه راه توسعه و پیشرفت کشور و برون‌رفت از مشکلات را هدیه نمودند که این نقشه راه جایگاه واقعی خود را در حد شان و منزلت ملت قهرمان ایران حاصل می‌کند.
 
فتاحی خطاب به رئیس‌جمهور بیان کرد: شهرستان شهر بابک با سابقه 10 هزار ساله به دلیل کم‌توجهی‌ نتوانسته جایگاه واقعی خود را به دست آورد و در لایحه بودجه 93 نیز مانند سال‌های قبل جایی ندارد که این مسئله باعث مهاجرت مردم و نخبگان این شهر می‌شود.
 
نماینده مردم شهر بابک هم چنین اظهار داشت: این منطقه با منابع و جاذبه‌های گردشگری کم‌نظیر به دلیل کم‌توجهی جای در صنعت گردشگری کشور ندارد و میراث فرهنگی و گردشگری آن توسط یک دفتر کوچک اداره می‌شود.
 
وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خاطر نشان کرد: کمبود امکانات آموزشی و تجهیزات مدارس، نبود وسیله‌ نقلیه عمومی، کمبود سالن‌های ورزشی و پایین بودن سرانه امکانات ورزشی، ضعف امکانات بهداشتی و بیمارستانی و نبود پزشک متخصص، نبود فرودگاه و جاده‌های ترانزیتی ایمنی و مجهز از جمله مواردی است که درخواست دارم تا مسئولین به آن‌ها رسیدگی کنند. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: حماسه ، اقتصادی ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار