پنجمین نمایشگاه بزرگ "بازار سفر" به کار خود پایان داد

پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر، که در آن ده ها شرکت گرشگری و مسافرتی داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارشتند پس از چهار روز برگزاری و معرفی جاذبه های گردشگری نقاط مختلف کشورمان برای توریسم ها و گردشگران داخلی و خارجی ، بکار خود پایان داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر؛شرکت کنندگان در این نمایشگاه؛علاوه بر ارائه جدید ترین خدمات مربوط به رزرواسیون آنلاین هتلها و خطوط هوایی، گردشگری الکترونیکی- مسافرت های هوایی، دریایی، زمینی، ریلی- خطوط هوایی، پایانه های مسافری- توریسم سلامت- توریسم ورزشی- توریسم زیارتی- توریسم سیاحتی و گردشگری- انواع تجهیزات سفری و نمادهای هویتی استان ها، تورهای نوروزی را با تخفیف 10 تا 15 درصدی عرضه کردند. علاوه بر آن، هر شب، بین شرکت کنندگان در نمایشگاه نیز، قرعه کشی برگزار شد که جوایز آن تورهای رایگان مسافرتی داخلی و خارجی بود.

در نمایشگاه امسال ، همچنین برخی از سازمان‌ها و انجمن‌های گردشگری، تورگردانان، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های حمل و نقل ریلی، رسانه‌ها، دفاتر رزرواسیون و شرکت‌های تجاری و برگزارکننده همایش‌ها این حوزه نیز حضور داشتند.  گفتنی است پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر از سوی سفارتخانه‌ها نیز مورد استقبال قرار گرفته بود  .

میهمان ویژه این نمایشگاه در این روز رجبعلی خسروآبادی ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران بود .

وی در حاشیه این نمایشگاه گفت : تلاش می کنیم جاذبه لازم برای استفاده بیشتر از هتل ها و مراکز اقامتی استان را برای مسافران نوروزی فراهم کنیم .

خسروآبادی از انعقاد تفاهم نامه با شهرداری تهران برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ارائه تهران کارت به مسافران نوروزی از جمله  مصوبات این تفاهم نامه است.

وی با اشاره اینکه تهران کارت در دو روز اول سال 93 در مبادی ورودی و خروجی شهر ارائه می شود، گفت: کسانی که دارای تهران هستند می توانند از خدماتی شهری همچون مترو ، BRT و موزه های دفاع مقدس و حیات وحش به صورت رایگان و یا تخفیف ویژه استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران تاکید کرد: مسافران نوروزی می توانند از موزه های این اداره کل همچون سعدآباد، نیاوران، گلستان، فرش و رضا عباسی با تخفیف 50 درصدی استفاده کنند.

خسروآبادی، تشدید نظارت بر هتل ها و مراکز اقامتی و پرهیز از ارائه آمارهای بدون مبنا، را از مهمترین اقدامات این مجموعه در ایام نوروزی اعلام کرد و گفت: دبیرخانه دائمی برای نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی در این ایام راه اندازی می شود .
 
وی تعداد دفاتر جهانگردی در استان تهران را یک هزار و 640  مورد اعلام کرد و افزود: این دفاتر مجوز فعالیت را از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان دریافت کرده اند و اغلب آنها مشغول فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار