خدمات اینترنتی و الکترونیکی برای مشترکان تلفن ثابت فراهم شد

مخابرات استان تهران به منظور تسریع در امر اطلاع‌رسانی خدمات اینترنتی و الکترونیکی برای مشترکان تلفن ثابت فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مخابرات استان تهران خدمات اینترنتی و الکترونیکی برای مشترکان تلفن ثابت استان تهران فراهم کرده که مشترکین می‌توانند جهت استفاده از خدمات اینترنتی به پایگاه الکترونیکی شرکت مخابرات استان تهران مراجعه و فرم عضویت در سایت را تکمیل نمایند.

بنابراین گزارش: خدمات قابل ارائه بر دو بخش تقسیم می‌شود بخش اول شامل ثبت‌نام اینترنتی، پیگیری ثبت‌نام تلفن ثابت، صدور قیض‌المثنی، فروش و پیگیری کارتهای اعتباری(‌IN) است که نیازی به عضویت در سایت ندارد و تنها با انتخاب گزینه خدمات اینترنتی قابل دسترسی می‌باشد.

این گزارش می‌افزاید: مشترکان برای دسترسی به بخش دوم خدمات می‌بایست عضو سایت شده تا بتوانند از خدمات آن که شامل بررسی امکانات تغییر مکان، تعویض شماره، قطع و وصل تلفن، برقراری و قطع سرویس‌های ویژه مخابراتی، اعلام شماره تلفن به سیستم118 و یا انصراف از آن استفاده کنند.

این بخش خدماتی چون کشف مزاحم تلفنی، بازکردن و بستن صفر دوم تلفن، اصلاح آدرس محل نصب تلفن، دریافت ریز مکالمات تلفن، ریز مکالمات سرویس‌های هوشمند دریافت رمز 1818، صدور قبض المثنی دروه‌ای ارائه می‌کند./
انتهای‌پیام/

برچسب ها: خدمات ، اینترنتی ، تلفن ، ثابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار