"بابک بیات" در اجرای زمستانی "شهرام شکوهی"

"شهرام شکوهی" اجرای زمستانیش را با هنرمندانی چون "پرویز مشکاتیان"، "جلال ذوالفنون"،‌ "حمید سمندریان"، "بابک بیات" را سهیم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در آخرین اجرای شهرام شکوهی در سال 1392 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران صحنه اجرای این خواننده پاپ در این کنسرت به شکل متفاوت طراحی شده بود به نحوی که در سقف صحنه گوی‌های رنگی و در سمت راست نمایی از یک خانه با پنجره‌هایش و در سمت چپ چند آباژور قرار گرفته بود. 

 
پیش از آغاز این کنسرت تصاویری از آلبوم ساحل "چمخاله" که به زودی با صدای سعید مدرس از سوی موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین منتشر می‌شود پخش شد.  
 
همچنین کلیپی که نوید انتشار زودهنگام آلبوم تصویری گروه موسیقی دیوار با حضور نوازندگانی چون" یاشار خسروی"، "بابک ریاحی پور"، "ایلیار خسروی"،" پویا نیک‌پور" و "مسعود همایونی " را می‌داد برای مخاطبان پخش شد.  
 
شهرام شکوهی در کنسرت اسفند ماه خود علاوه بر اجرای قطعه‌های خاطره انگیز آلبوم مدارا همچون "مدارا" ، " جادوی چشم تو"،" قصه عشق"  و "نگو می‌رم" قطعه‌هایی را از آلبوم جدیدش با عنوان کولی عشق همچون "شب و بارون"، "عاشقان" و "بی‌قرارم" را برای علاقمندان موسیقی خود خواند.  
 
این خواننده همچنین تک آهنگ پر طرفدار "هوس" را که چندی پیش از وی منتشر شد برای هوادارانش اجرا کرد.  
 
از نکات قابل توجه در این اجرا حضور "آرسام بابایی" به عنوان نوازنده 18 ساله ساز کمالین بود که در اجرای تعدادی از قطعه‌ها شهرام شکوهی و اعضای ارکستر را همراهی می‌کرد و این ساز را خودش ساخته بود.  
 
این کنسرت نسبت به اجرای "شهرام شکوهی" در دوازدهمین شب از بهمن ماه شورو غوغای بیشتری را با خود به همراه داشت و خواننده آلبوم مدارا تعداد بیشتری از قطعه‌های آلبوم جدیدش را برای مخاطبان اجرا کرد.   
 
برای اجرای قطعه "جادوی چشم تو" تصاویری از هنرمندان از دست رفته عرصه‌های مختلف هنری پخش شد که در این میان تصاویر هنرمندانی چون "خسرو شکیبایی"، "نیما نهاوندیان"، "ایرج قادری"، "رسول ملاقلی پور"، "مسعود رسام"، "پرویز مشکاتیان"، "جلال ذوالفنون"، "حسن کسایی"، "حمید سمندریان"، "بابک بیات" و جمعی دیگر از هنرمندان فقید کشورمان دیده می‌شد. 


 
گفتنی است، شهرام شکوهی در این اجرا به تهیه کنندگی "محمدرضا خانزاده"، با مدیریت اجرایی امید بهاری و با مدیریت روابط عمومی پدرام امینی روی صحنه رفت.  
 
شایان ذکر است، شهرام شکوهی در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر برای نخستین بار روی صحنه رفت که مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای اجرای او نشست.  
 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار