نوروزی: کار مضاعف موجب مصدومیت پی در پی می‌شود

دکتر نوروزی پزشکی آبی پوشان گفت: وقتی تعدادی از بازیکنان استقلال رفتند موجب شد که بازیکنان دیگر کار بیشتری انجام دهند همین باعث مصدومیت پی در پی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نوروزی دکتر تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط بدنی و مصدومیت بازیکنان بیان کرد: سید مهدی رحمتی در اردوی کیش از قسمت آرنج دست مصدوم شد که این مصدومیت خوشبختانه شکستگی نبوده و تنها ضرب دیدگی بود که موجب تورم شد، با درمان‌هایی که انجام دادیم پشتکار خود رحمتی این مصدومیت مرتفع و درمان کامل شد در بازی مقابل ملوان شرکت کرد.

 پزشک آبی‌پوشان پایتخت در مورد اینکه یکی از کارشناسان گفته قبل از معاینه رحمتی نتیجه مصدومیت وی اعلام شده اظهار کرد: یکی از کارشناسان بیان کرده است که دکتر‌های استقلال قبل از اینکه رادیولوژی‌ انجام دهد بیان کردند آرنج دست رحمتی شکستگی ندارد، گروه پزشکی حرفه‌ای در تیم آبی پوش حضور دارد و می‌تواند تشخیص دهند که تورم است یا شکستگی از روش‌های مدرن پزشکی برای تشخیص چنین مصدومیت‌هایی استفاده می‌کنند و قبل از رادیولوژی هیچگونه تشخیص نخواهند داد، بعد از تمام معاینات اعلام کردیم شکستگی وجود ندارد تمام این صحبتها در سایت موجود است، دروازه بان استقلال درحال حاضر از شرایط مناسبی برخوردار است و مشکلی برای حضور در بازی فردا مقابل الشباب ندارد.

دکتر نوروزی درمورد هاشم بیک زاده بیان داشت: بیک زاده در بازی با ملوان از ناحیه عضلات داخل لگن دچارمصدومیت شد و به وی اجازه دادیم تا استراحت کند وفیزیوتراپی انجام دهد.

وی در ادامه در مورد مصدومیت خسرو حیدری افزود: حیدری از ناحیه همسترینگ مصدوم شده از زمانی که درمان را شروع کردیم وشنبه MRI انجام داده‌ایم مشکلی برای بازی فردا ندارد فقط باید ازلحاظ بدنی به شرایط ایده‌ال برسد.

نوروزی تصریح کرد: هاشم بیک زاده چهار مرتبه از نواحی مختلف دچار مصدومیت شده است حیدری هم به همین گونه علت مصدومیتهای پی در پی اینگونه بازیکنان آن است که تعدادی از بازیکنان از تیم رفتند و بازیکنان زیادی هم مصدوم شدند وبدنسازی مناسب انجام ندادند این عوامل باعث فشار مضاعف روی بازیکنان می‌شود و مصدومیتهای زیادی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملوان ، رحمتی ، مرتفع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار