با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال؛

کشف 5 هزار عدد انواع مواد محترقه

فرمانده نیروی انتظامی رودسر از دستگیری فروشندگان مواد محترقه و آتش زا و کشف 5 هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شعبان پایمرد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر کشف 5 هزار عدد انواع مواد محترقه اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و اقدام برخی افراد سودجو برای فروش مواد محترقه ماموران انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر از فروشندگان مواد محترقه در منطقه رحیم آباد این شهرستان شدند.
 
وی اظهارداشت: در بازرسی از این افراد پنج هزار و 253 عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف و ضبط شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی رودسر گفت: پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.
 
وی با اشاره به لزوم پیشگیری از خطرات و آسیب ‌های ناشی از چهارشنبه آخر سال افزود: پلیس به شدت با فروشندگان مواد محترقه در سطح شهرستان برخورد می ‌کند.
 
وی اظهار داشت: نیروهای پلیس به شدت با افرادی که بخواهند سلامت دیگران را به خطر بیاندازند و یا برای مردم مزاحمت ایجاد کنند، برخورد خواهد کرد.
 
پایمرد  ادامه داد: با توجه به ایام پایانی سال و خرید و فروش مواد محترقه خطرناک از سوی افراد سودجو که هر ساله در مراسم چهارشنبه آخر سال باعث آسیب به شهروندان می شود، پیگیری و مبارزه جدی با این مهم نیز به عنوان یک معضل مورد تاکید و در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
 
وی یادآورشد: برای رفاه حال مردم، اقدامات امنیتی و انتظامی برای برگزاری مراسم چهارشنبه پایان سال در شهرستان برنامه ریزی شده است از این رو  باید خانواده‌ ها در این زمینه پلیس را یاری  و مراقب فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشف ، هزار ، عدد ، انواع ، مواد ، محترقه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار