"خيابان ايران" جايگزین "پارك ملت" شد

"خيابان ايران" عنوان يك جُنگ شبانه جديد تلويزيون است كه از هفته آينده از شبكه يك سيما زنده به روي آنتن مي‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حامد جوادزاده، تهيه‌كننده "خيابان ايران"،  با اعلام اين خبر گفت: اين جُنگ شبانه اجتماعي-فرهنگي قرار است به نوعي جايگزين برنامه «پارك ملت» باشد. البته از نظر محتوا و طرح تفاوت‌هايي دارد.
 
 اين تهيه‌كننده در ادامه در خصوص آيتم‌هاي مختلف جنگ شبانه «خيابان ايران» گفت: نگاهي نو به ادبيات فارسي، بخش نجوم، سبك‌ زندگي، كارشناسي هنري و سينمايي، گفتگوي سياسي و... از جمله آيتم‌هايي هستند كه در اين برنامه به آن‌ها مي‌پردازيم .
 
 او همچنين در ادامه با بيان اينكه اين جنگ شبانه با نگاهي عامه‌پسندانه به آيتم‌هاي مختلف برنامه خواهد پرداخت، توضيح داد: در اين برنامه امكان پيامك مخاطبان به برنامه به صورت رايگان خواهد بود.
 
 تهيه‌كننده برنامه «خيابان ايران» همچنين به حضور مجريان مختلف در اين برنامه اشاره كرد و گفت: عبدالله روا، محمدرضا حسينيان، نيما كرمي، حسين رفيعي از جمله مجرياني هستند كه قراراست به فراخور موضوعات مختلف «خيابان ايران» را همراهي كنند.
 
حامد‌زاده در عين حال از حضور اميرحسين رستمي و ابوالفضل جليلي در برنامه به عنوان مجري-كارشناس خبر داد كه قرار است در بخش سينمايي در اين برنامه حضور داشته باشند.
 
دكور برنامه «خيابان ايران» در شهرك غزالي است. پخش اين برنامه از شامگاه دوشنبه 12 اسفندماه ساعت 23 الي يك بامداد به صورت زنده از شبكه يك سيما خواهد بود.
 
"خيابان ايران"  قرار است هر شب تا قبل از عيد نوروز به صورت زنده پخش شود و پس از تعطيلات عيد نيز پخش آن ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/اق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار