اهتمام دستگاه قضایی برای ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردم بسیار جدی است

دکتر تویسرکانی، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشوردرجلسه شورای اداری شهرستان دالاهو گفت: عزم مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی درراستای ارائه خدمات بهینه به مردم جدی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، دکتر تویسرکانی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور که در سفرآیت الله آملی لاریجانی به استان کرمانشاه به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه جهت بازدید از دادگستری وادارات زیر مجموعه قوه قضاییه به شهرستان دالاهو عزیمت نموده بود باحضور درجلسه شورای اداری شهرستان دالاهو ازنزدیک درجریان اقدامات ،فعالیتها و مشکلات  بخشهای مختلف اجرایی و قضایی این شهرستان قرارگرفت وبااشاره به عزم مسئولین تمامی بخش های دستگاه قضایی  در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم  گفت: مردم حق بزرگی به گردن مسئولین دارند و این حق جز با ارائه خدمات مناسب و ایجاد رضایتمندی در آنان ادا نخواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیتها و توانمندیهای جغرافیایی، صنعتی،کشاورزی و دامپروری ، تعامل تمامی مسئولین اجرایی، قضایی و امنیتی شهرستان را در شناخت و بهره گیری از این توانمندیها لازم دانست و گفت: با برنامه ریزی و مدیریت مناسب به منظور بهره گیری و استفاده مناسب از امکانات  می توان نسبت به رفع بسیاری از مشکلات و نارسایی های موجود اقدام نمود.

وی همچنین با اشاره به توطئه های گوناگون دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ،وحدت ،همدلی و ایستادگی مردم را رمز اصلی عدم موفقیت دشمنان در اجرا نمودن برنامه های خود دانست و گفت: مردم غیور،با صلابت و وفادار این منطقه در عرصه های مختلف مقابله با دشمنان این مرز و بوم خصوصا در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس توانستند با ایستادگی و فداکاری،افتخار بزرگی در  تاریخ میهن عزیز اسلامیمان برای خود ثبت نمایند.
 
معاون قوه قضائیه در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: در حال حاضر اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است و فرهنگ سازی در این خصوص لازمه تحقق آن می باشد.

تویسرکانی در بخش دیگری از صحبت های خود به اقدامات انجام شده طی سال های اخیر در حوزه های مختلف خدمات رسانی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور اشاره کرد وگفت: این سازمان در راستای تکالیف قانونی خود و با حرکتی هدفمند واستراتژی دقیق، پای در مسیر تغییرگذاشته و هم اکنون با تلاش و برنامه ریزی مناسب بخش زیادی از اهداف ترسیمی محقق شده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جایگزینی شیوه های نو و بهره گیری از فن آوری های جدید در مسیرارائه خدمات تخصصی و متنوع ثبتی به جامعه را اقدامی اساسی و زیربنایی توصیف کرد و یادآور شد:هم اکنون بسیاری از فرایندهای ثبتی در حوزه صدور اسناد مالکیت اشخاص و دولت،دفاتر اسنادرسمی، ثبت شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری ، ثبت اختراعات و اجرای مفاد اسناد رسمی با شیوه های نوین و در فضای مجازی انجام می گیرد.

تویسرکانی درتبیین بخشی از آثار انجام این اقدامات گفت: شفاف سازی امور ،افزایش سرعت خدمات رسانی به مردم و مراجعین به واحدهای ثبتی و دفاتر اسناد رسمی ، کاهش هزینه ها و بهره مندی بیشتر از منابع و دسترسی به اطلاعات وآمار دقیق و به لحظه، بخشی از آثار اجرای سیاست های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی سال های اخیر است.

معاون قوه قضاییه با اشاره به این که مبارزه با پدیده زمین خواری و جلوگیری از تعدی به اراضی دولت و منابع طبیعی از دغدغه های قوه قضاییه است، تأکید کرد: سند دار نمودن اراضی و عرصه های دولتی مهم ترین و اساسی ترین راهکار جلوگیری از این پدیده است و دستگاه های متولی در این زمینه ضمن تلاش درجهت حفظ وحراست از عرصه های تحت مسئولیت خود می بایست اقدامات لازم را به منظوردریافت سند مالکیت این اراضی بعمل آورند.

وی افزود: سازمان ثبت دراین راستا همواره اعلام آمادگی نموده و از هیچ همکاری دریغ نخواهد کرد. 
انتهای پیام/
برچسب ها: خدمت ، اسناد ، املاک ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار