وزیر بهداشت خبر داد:

مجوز معاف از پرداخت گمرکی برای "خرید آمبولانس" توسط خیرین

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در صورت خرید آمبولانس توسط خیرین برای مناطق مورد نیاز، مجوز معاف از پرداخت گمرکی را برای ورود این آمبولانس ها می گیریم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان  باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان قائم (عج ) فیروز آباد در استان فارس در جلسه ای با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امام جمعه فیروزآباد ، نماینده مردم فیروز آباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران فیروزآباد و قیر و کارزین، روسای شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های فیروزآباد و قیر و کارزین،  شرکت کرد.
 
دکتر سید حسن هاشمی در این جلسه اظهار داشت:  همه ما سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید تا آنجایی که از توانمان برمی آید برای تامین سلامت مردم  تلاش کنیم . 
 وزیر بهداشت بیان کرد: همدلی و انرژی خوبی بین حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین سایر مسوولان در شهرستان های مختلف استان فارس وجود دارد که باید از این همدلی و انرژی در تامین نیازها و گسترش سلامت، بهترین استفاده را ببریم . 
 
دکتر هاشمی در پاسخ به اعلام نیاز بیمارستان فیروزآباد به دستگاه MRI ، گفت: در صورتی که بخش خصوصی در تامین "دستگاه MRI "مورد نیاز همکاری کند، ما نیز مساعدت خواهیم نمود . 
 
وزیر بهداشت از پیشنهاد مطرح شده در جلسه مبنی بر اینکه "بیماران دیالیزی "که از مرکز دیالیز خود فاصله جغرافیایی دارند در لیست پیوند در اولویت قرار گیرند، استقبال کرد و افزود:  ساخت دانشکده های مرتبط با حوزه علوم پزشکی در مناطقی همچون فیروزآباد باید توسعه یابد و در شیراز آموزش هایی در سطح بین المللی ارایه گردد . 
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز پیشنهاد کرد: بهتر است بیمارستان قدیم در مرکز شهر فیروزآباد تغییر کاربری دهد و بیمارستانی جدید در محلی مناسب تر با امکانات بیشتر و مدرن ، همراه با یک مرکز آموزشی مرتبط با علوم پزشکی احداث شود . 
 
روسای بیمارستان ها و شبکه های بهداشتی و درمانی فیروزآباد و قیر و کارزین نیز نیازهای حوزه خود را مطرح کردند که وزیر بهداشت در زمینه افزوده شدن 2 تختNICU به بیمارستان فیروزآباد و دستگاه اکو و تست ورزش برای بیمارستان قیر و کارزین ، قول مساعد داد .

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، بهداشت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار