سلیمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نمره آمریکا در "آزادی بیان" صفر است/ سلاخ مخالفین داخلی، مدعی نقض حقوق بشر در سایر کشورها است

عضو جبهه پایداری گفت: آمریکایی‌ها مخالفین خود را به هر طریقی سلاخی می‌کنند و هیچ ارزشی برای ملت و کشور جمهوری اسلامی ایران قائل نیستند لذا همه به این مسئله آگاهند که اقدامات آن‌ها از سر خیرخواهی و بهبود وضعیت نیست بلکه جهت بازگشت به سلطه و دیکتاتوری مطلق است.

"محمد سلیمانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا درباره نقض حقوق بشر در ایران اظهار داشت: وضعیت "آزادی بیان" در ایران نسبت به بقیه کشورها وضعیت مناسب‌تری دارد گرچه می‌توان این امر را با رفع و حل برخی مشکلات بررسی و توسعه داد.
 
وی در مقایسه آزادی بیان در ایران نسبت به آمریکا گفت: اظهارنظر در مسائل مختلف صنفی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی از سوی مردم و ابراز هرگونه نقد در اماکن و مساجد مختلف نمونه‌های بارزی است که می‌توان به آن‌ها اشاره داشت اما در کشوری هم چون آمریکا با کوچکترین انتقادی نسبت به مقامات رسمی آن کشور سرنوشت آن فرد منتهی به زندان خواهد شد.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی به انتشار برخی مطالب در روزنامه‌های رسمی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی با انتشار مطلبی به مقدسات توهین کند نهایت امر تعطیلی آن روزنامه براساس قانون است اما در غرب علاوه بر حقوق روزنامه فرد خاطی هم، مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.  
 
عضو جبهه پایداری گفت: ایران از نظر آزادی بیان، در وضعیت توسعه و تعالی است در حالی که آمریکایی‌ها با نقض حقوق بشر در داخل کشور خود، حق هیچگونه اظهارنظری را ندارند.

وی بیان داشت: مردم ایران قطعا با آشنایی از کینه و عداوت آمریکایی‌ها پذیرای چنین مطالبی از سوی آن‌ها نیستند.  
 
سلیمانی به حمایت‌های آمریکایی‌ از مخالفین نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: طرد مدافعین ایران در منطقه و جهان از جمله اقدامات خصمانه آمریکایی‌هاست و آن‌ها همیشه طرفدار کشورهای ظالم هستند.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آمریکایی‌ها مخالفین خود را به هر طریقی سلاخی می‌کنند و هیچ ارزشی برای ملت و کشور جمهوری اسلامی ایران قائل نیستند لذا همه به این مسئله آگاهند که اقدامات آن‌ها از سر خیرخواهی و بهبود وضعیت نیست بلکه جهت بازگشت به سلطه و دیکتاتوری مطلق است.
 
سلیمانی به وادادگی فرهنگی و عقیدتی برخی از افراد و گروه‌های سیاسی در داخل کشور اشاره و تصریح کرد: این امر موجب شده که این افراد غرب‌زده و ضد نظام با برنامه‌ریزی مضاعف تلاش‌های گسترده‌ای را جهت رسیدن به اهداف خود داشته باشند.
 
وی ادامه داد: برخی از افراد در داخل نظام به دنبال ترویج گفتمان غربی هستند تا از این طریق به فرهنگ اسلامی ضربه بزنند لذا رسانه‌ها باید با ترویج فرهنگ اسلامی جلوی هرگونه اقدام از سویاین  افراد و برخی گروه‌های سیاسی جهت غرب‌زدگی را بگیرند.  
 
نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی رسانه‌های مکتوب به سمتی در حال حرکت‌اند که بوی غرب‌زدگی در کشور به مشام می‌آید و حتی موجب واکنش مراجع عظام هم شده است لذا باید در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم و ترویج و تقویت فرهنگ اسلامی از هرگونه اقدام ضد نظام گروه‌های سیاسی و آمریکایی‌ها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار