اقدامات حمل ونقل ترافیک منطقه11 در طرح استقبال از بهار

معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه11 در طرح استقبال از بهار از نگه‌داشت زیرساخت‌ها و المان‌های حمل ونقل ترافیکی سطح منطقه خبر داد.

سیستانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص اقدامات اجرایی در طرح استقبال از بهار گفت: در خصوص طرح استقبال از بهار معاونت حمل و نقل ترافیک شرح وظایفی مشخص کرده که اولویت با حمل و نقل عمومی است.

وی به اقدامات نگه‌داشت و ترمیم مسیرهای خط7و2و1 ایستگاه در خط‌ها بی‌آرتی اشاره کرد و افزود: در واقع در طرح نگه‌داشت این مسیرها ترمیم و روشنایی ایستگاه‌های بی‌آرتی، نظافت و شستشو، خط‌کشی، ترمیم تجهیزات ترافیکی در حال انجام است.

وی به اقدامات اجرایی ترافیکی در طرح استقبال از بهار در سطح منطقه بیان داشت: نوسازی شهری،‌خط‌کشی محوری، خط‌کشی عابرپیاده، ترمیم و مرمت تابلوهای ترافیک(تابلوهای اسامی معابر-انتظامی-هدایت مسیر)، ترمیم چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح منطقه، مرمت گاردریل، نصب و توزیع شبکه‌های ایمنی و استوانه‌های ایمنی در معابر شهری، ترمیم جان‌پناه‌ها و تجهیزات ایمنی عابرین پیاده در طرح استقبال از بهار در حال انجام است.

سیستانی تصریح کرد: طرح استقبال از بهار از 5اسفندماه تا 30فروردین ماه ادامه دارد و دستگاه نظارت و پیمانکاران در طول ایام عید در منطقه حضور دارند.

سیستانی در خصوص پایانه‌ها گفت: ترمیم و روشنایی و پوشش سقف، رنگ‌آمیزی ایستگاه‌ها 3تا پایانه کاوه-معین و پایانه ولیعصر در طرح استقبال از بهار انجام می‌شود.

وی در خصوص وضعیت اتوبوس‌ها در ایام عید اظهار داشت: برای ایام عید یک سری اتوبوس مرمت و بازسازی شده وارد ناوگان خواهند شد و تعداد اتوبوس افزایش پیدا می‌کند.

سیستانی خاطرنشان کرد: با اکیپ‌های پیمانکاران خط‌کشی معابر، رنگ‌آمیزی نرده‌های بی‌آرتی، پیمانکاران تجهیز و نگه‌داری المان‌های ترافیکی قراردادهای جدید بسته شده که در اقدامات طرح استقبال از بهار برای سال 93 از آن‌ها استفاده شود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: اقدامات ، حمل ، نقل ، منطقه11
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار