توليت آستان قدس رضوي در ديدار با رئيس سازمان ميراث فرهنگی:

ميراث فرهنگي هويت و شخصيت يك كشور است

توليت آستان قدس رضوي ميراث فرهنگي را بيانگر هويت و شخصيت يك كشور و در حقيقت معرفي جامعي براي مليت يك ملت دانست .

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، آيت‌اله واعظ طبسي در ملاقات با معاون رييس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن تبريك انتصاب مسعود سلطاني‌فر به رياست سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، افزود: مسئوليت بسيار مهمي را عهده‌دار شده‌ايد كه متأسفانه كمتر مورد توجه واقع شده است .

وی با اشاره به جايگاه گردشگري و ميراث فرهنگي در آستان قدس رضوي وهمچنین فعاليت‌هاي بيمارستان رضوي گفت: گردشگري سلامت را در قالب همايش‌هاي بين‌المللي هرساله در اين بيمارستان دنبال مي‌كنيم .

آيت‌اله واعظ طبسي نگاه غيرمنعطف به ميراث فرهنگي را مضر دانست و با اشاره به توضيحات رئیس سازمان میراث فرهنگی  افزود: رويكردي كه توضيح داديد مبني بر نگاه منعطف به ميراث فرهنگي بسيار ارزشمند است و من براي شما دعا مي‌كنم .

توليت آستان قدس رضوي با اشاره به هماهنگي اعضاي دولت تدبير و اميد خاطرنشان كرد: در پرتو اين هماهنگي مي‌توانيد گردشگري را توسعه بدهيد.

خاطرنشان می شود؛ در ابتداي اين ديدار مسعود سلطاني‌فر با اشاره به برگزاري نشست مديران‌كل استان‌ها در مشهد مقدس و برنامه‌ريزي‌هاي بعمل‌آمده براي هماهنگي خدمات سفرهاي نوروزي، گزارشي از وضعيت و برنامه‌هاي سازمان در 3 حوزه ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري ارائه كرد.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: میراث ، فرهنگی ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار