صدا و سیمای مرکز کرمان با تهیه ی برنامه های متنوع و جذاب تلویزیونی و رادیویی به استقبال سال جدید می رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان ، با نزدیک شدن به ایام نوروز ، صداوسیمای مرکز کرمان هم با تهیه و تولید برنامه های متنوع و جذاب پذیرای مردم شریف است.

سیمای کرمان و برنامه های نوروزی

سیمای مرکز کرمان با ویژه برنامه ای 4 ساعته به استقبال سال جدید می رود.

این برنامه ی ترکیبی ـ نمایشی شامل آیتمهای نمایش ،گزارش از میهمانان نوروزی، موسیقی، دوربین مخفی، کلیپ های متنوع ، معرفی چهره های ماندگار استان و شخصیت جذاب آقا ماشاءا... می باشد.

فرهاد پاس تهیه کنندگی ، محمد ثمره گلستانی دستیار تهیه و الهام خاتمی گزارشگری این برنامه را برعهده دارند.

حمید مختارآبادی ، حاتم شجاعی، ابراهیم عامری، حسین مومن زاده، عبداله نخعی، علیرضانجیب زاده تصویر برداران ، مهدی غضنفری نورپرداز ، مجیدپورغلامحسین صدابردار ، محمد محمدی کارگردان ، محمدرضاصابری منشی صحنه و علی خاتمی تدوینگر این برنامه هستند.

نوروز نامه

نوروز نامه عنوان برنامه ای 60 دقیقه ای است که در 7 قسمت و درقالب آیتمهای نمایشی ،گزارشهای جذاب مردمی، شخصیت شیرین ننه جون ، دوربین مخفی، معرفی آداب وسنن کرمانیها در ایام عید برای مخاطبان و مهمانان شبکه کرمان پخش می شود.

در این برنامه فرهاد پاس تهیه کنندگی ، مختارآبادی، نجیب زاده و نخعی تصویر برداری ، محمد ثمره گلستانی دستیار تهیه ، الهام خاتمی گزارشگری و علی خاتمی تدوین این برنامه را بر عهده دارند.

دیدار

دیدار نیز در 13 برنامه 35 دقیقه ای طبق روال سالهای گذشته به گفتگو با مشاهیر کرمانی از قبیل دکتر افلاطونیان، دکتر اشرف زاده، دکتر بهزادی اندوهجردی، پروین سلاجقه و... می پردازد.

محمد مهدی ملک قاسمی تهیه کننده وکارگردان ، آرش احمدی و وحید یوسف زاده مجریان و علی خاتمی تدوینگر این برنامه می باشند.

زندگی زیباست

برنامه زندگی زیباست کاری از گروه خانواده سیمای مرکزکرمان نیز در ایام نوروز با حال و هوای عیدانه و با بخشهای آشپزی ، خواص میوه ها و سبزیجات، هنر در خانه ، کارشناسی در قالب 4 برنامه 40 دقیقه ای ، به تهیه کنندگی مرجان فتحی از شبکه استانی کرمان پخش می شود.

روستا به روستا

روستا به روستا در قالب2 برنامه30 دقیقه ای زندگی و فعالیت روستاییان را درآستانه نوروز به تصویر می کشد.

دنیای نوجوانی

دنیای نوجوانی در 4 برنامه 30 دقیقه ای به معرفی نوجوانان موفق می پردازد.

گزارش و معرفی شهرستانها از دیگر بخشهای این برنامه است که مژگان برادران تهیه کنندگی ، علیرضا نجیب زاده تصویربرداری و ایمان گرامی تدوین این برنامه را بر عهده دارند.

ویژه برنامه عزاداری

با توجه با تقارن روزهای پایانی ایام فاطمیه و تعطیلات نوروزی ، ویژه برنامه عزاداری این ایام در قالب 7 برنامه زنده 90 دقیقه ای با حضورسخنرانان و مداحان کشوری از هشتم تا 14 فروردین هر شب ساعت 20:30 پخش می شود.

محمد دریجانی تهیه کننده ، عبدالطاهر بهزادی کارگردان و مجید پورغلامحسین صدابردار این برنامه هستند.

گشت وگذار

گشت وگذار در قالب 2 برنامه 30 دقیقه ای شهرستانها وبخشهای استان کرمان را با رویکرد معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه ظرفیت های گردشگری معرفی می کند.

بهروز شهداد نژاد تهیه کننده ، حسین مومن زاده تصویر بردار و ایمان گرامی تدوینگر این برنامه هستند.

کرمان ، ورزش، سلامت

کرمان، ورزش، سلامت که در قالب 2 برنامه ترکیبی 30 دقیقه ای ارائه می شود، رویدادهای ورزشی استان مطرح و در بخشهای گزارش، پیشکسوت ، قهرمان وکارشناسی پخش می شود .

محمدمهدی نعمت اللهی تهیه کننده این برنامه است.

آخ جون کارتون

آخ جون کارتون هم در 12 برنامه 40 دقیقه ای ،کارتونهای ویژه عید نوروز را برای مخاطب کودک پخش می کند.

طلعت زند وکیلی تهیه کننده و مهین پور محی آبادی تدوینگر این برنامه است.

صدای کرمان و برنامه های نوروزی

می رسد اینک بهار

شبکه استانی صدای مرکز کرمان نیز با برنامه ، می رسد اینک بهار به استقبال سال نو می رود.

این برنامه از 29 اسفند از ساعت 18:30 تا 21 پخش می شود.

گزارشهایی از گلزار شهدا ، بیمارستان ها ، شیفت های امداد و خدمات رسانی ارائه و برنامه در فضایی مفرح باحضور میهمانان مختلف تا دقایقی بعد از تحویل سال پخش می شود.

سال نو سلام

سال نو سلام عنوان ویژه برنامه نوروزی صدای مرکز کرمان است که از اول تا سیزدهم فروردین 93 هر روز از ساعت 11:30 تا 14 به مدت 150 دقیقه ، به طور زنده پخش می شود.

معرفی اماکن دیدنی استان ،گزارش وضعیت راههای استان و ترافیک شهری، گفتگو با میهمانان نوروزی ، ترانه ها بهاری، نمایش های کوتاه ،گفتگو با هنرمندان و معرفی سوغات استان از جمله بخشهای این برنامه است.

خوش به حال روزگار

خوش به حال روزگار ، هم برنامه زنده عصرگاهی رادیو کرمان است که در این ایام هر روز از ساعت 18:30 تا 21 به مدت 150 دقیقه پخش می شود که در فضایی شاد و مفرح با مخاطبان و میهمانان نوروزی همراه است.

علاوه برنمایش های کوتاه ،گزارش با مسافران نوروزی، ترانه و موسیقی های بهاری ، گزارش وضع هوا، هشدارهای پلیسی و معرفی مراکز خدمات رسانی از بخشهای این برنامه است.

روی خط نوجوانی

روی خط نوجوانی ، نیز در 13 قسمت به معرفی نوجوانان موفق کرمانی در رشته های علمی، هنری ، فرهنگی و ورزشی می پردازد و در ایام نوروز هر روز از شبکه استانی صدای مرکز کرمان پخش می شود.

بهار در شعر شاعران کرمان زمین و ...

بهار در شعر شاعران کرمان زمین و نمایش های 30 دقیقه ای با موضوعات اجتماعی از دیگر برنامه های صدای مرکز کرمان به مناسبت ایام نوروز 93 می باشند.


برچسب ها: رسانه ، استانی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.