18 اسفند ماه سال جاري؛

فروش حضوري بليت نوروزي اتوبوس ها آغاز مي شود

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران از آغاز طرح جابه جايي مسافران نوروزي از 25 اسفندماه خبر داد و گفت: فروش اينترنتي بليت براي طرح نوروزي 93 از 11 اسفند ماه آغاز شده و فروش حضوري بليت نوروزي اتوبوس ها نيز از 18 اسفند ماه آغاز مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سيد يعقوب ميركتولي اظهار داشت: مسافران مي توانند به صورت غير حضوري (از طريق سايت اينترنتي شركت هاي حمل و نقل مسافر) و حضوري از طريق دفاتر مستقر شركت ها در سطح شهر و همچنين پايانه هاي مسافربري شرق، غرب، جنوب و بيهقي بليت نوروزي اتوبوس را تهيه كنند.

وي با اشاره به افزايش حجم سفر در روزهاي پاياني سال گفت: با مراكز آموزشي و نظامي نظير دانشگاه ها و پادگانها هماهنگي لازم در خصوص تعيين زمان مناسب به منظور تعطيل كردن مراكز تحت پوشش و پيش فروش بليت مورد نظر آنها صورت گرفته و براي بهره برداري از حداكثر ظرفيت و توان ناوگان عمومي مسافر برنامه ريزي لازم شده تا طرح نوروزي جابه جايي مسافر به بهترين شكل اجرا شود.

ميركتولي با اشاره به نظارت بر سطح خدمات شركت ها در طرح نوروزي اظهار داشت: نمايندگان ما در پايانه هاي مسافربري و دفاتر پيش فروش بليت اتوبوس مستقر هستند و به سطح خدمات رساني شركت ها نظارت دارند. مردم عزيز مي توانند در صورت وجود مشكل در تهيه بليت يا سطح سرويس دهي و خدمات رساني شركت به نمايندگان ما در مراكز پيش فروش بليت و دفاتر مديريت حمل و نقل مسافر در پايانه ها مراجعه كنند.

وي افزود: براي نظارت بهتر و ارتقاي سطح خدمات رساني به مردم عزيز، فرم هاي نظرسنجي از مسافران در اتوبوس ها توزيع مي شود. مسافران با پر كردن اين فرمها مي توانند ما را در ارايه خدمات بهتر ياري كنند. همچنين سامانه پيام كوتاه 3000143 نيز براي دريافت هرگونه انتقاد، پيشنهاد و شكايت در نظر گرفته شده است. مسافران از اين طريق نيز مي توانند با ما در ارتباط باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: زمان ، مکان ، فروش ، بلیت ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار