شهرکرد/

هفته آخر سال، هفته پاکسازی عمومی و آراستگی شهر نامگذاری شد

شهرداری شهرکرد از نامگذاری هفته پایانی سال به عنوان «هفته پاکسازی عمومی و آراستگی شهر» خبر داد.

نوراله غلامیان دهکردی در دومین نشست ستاد استقبال از بهار شهرداری شهرکرد اظهار داشت: مشارکت مردم در عرصه پاکیزگی و نظافت معابر سطح شهر و همچنین تعامل و همکاری بیشتر شهروندان با نیروهای خدماتی شهرداری به منزله داشتن شهری پاک و زیبا، از جمله اهداف این طرح جهادی است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تنظیف و شستشوی معابر شهری گفت: عملیات نظافت خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر در قالب طرح استقبال از بهار از اوایل بهمن ماه آغاز شده و با تمام قوا تا پایان سال ادامه دارد.
شهردار شهرکرد افزود: با توجه به اینکه حدود 6 هزار تن شن و نمک در زمان بارش‌های اخیر در سطح معابر توزیع گردید، عملیات بارگیری شن‌ها و برف‌های انباشته شده در سطح معابر اصلی و فرعی با بکارگیری 50 دستگاه ماشین آلات طی برنامه‌ریزی قبلی انجام شد و مابقی آن‌ها نیز با جدیت در حال جمع آوری است.
وی از تشکیل گروه‌های 15 نفره به منظور تنظیف معابر در سطح نواحی چهارگانه شهری خبر داد و افزود: روزانه تا پایان سال، تعداد 170 نیروی خدماتی با 20 دستگاه ماشین ‌آلات از جمله جدول شور، جارو زن مکانیزه، تانکر حمل آب در حال تنظیف، شستشو، پاکسازی کوچه‌ها و خیابان‌ها و همچنین جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از معابر شهری می‌باشند.
غلامیان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با شهرداری شهرکرد، از سایر شهروندان خواست تا بار دیگر در راستای داشتن شهری زیبا و پاکیزه به منظور استقبال از بهار و میهمانان نوروزی یاری ‌گر نیروهای شهرداری در رف و روب و پاک‌سازی معابر شهری باشند.
برچسب ها: هفته ، پاکسازی ، عمومی ، آراستگی ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.