آیت‌الله علوی‌ گرگانی:

باید با هوشیاری تمام در مقابل منحرفین و دشمنان ایستادگی کرد

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه خداوند با منحرفین اتمام حجت کرده، گفت: اگر دشمنان بتوانند ضربه خود را به بدنه جامعه خواهند زد، لذا باید با هوشیاری تمام در مقابل منحرفین و دشمنان ایستادگی کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله علوی گرگانی امروز (17اسفند ماه )در دیدار تعدادی از خبرنگاران روزنامه جوان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: تقابل  اسلام و کفر تقابلی است که از اول خلقت عالم وجود داشته است.

وی با اشاره به آیه «انا هدیناه السبیل و اما شاکرا و اما کفورا» افزود:خدای متعال می‌فرماید ما وظیفه راهنمایی و هدایت را داشته‌ایم؛ که عده‌ای پذیرفته و عده‌ای دیگر نیز نپذیرفتند.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم تصریح کرد: اختلاف نظر همواره بوده و تا پایان عالم این تقابل برقرار خواهد بود.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه تلاش کنیم مردم را از ظلمت به سوی نور و معنویت هدایت نماییم، گفت: با زور گویی نمی‌توان افراد را به دین و ایمان رهنمون ساخت، بلکه با اخلاق و صفات پسندیده باید آنها را به راه راست هدایت کرد.

وی با بیان اینکه  برخی‌ها حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند خاطرنشان کرد: در آیاتی از قرآن، عالمان و دانشمندان یهودی مورد خطاب خدای متعال بوده که می‌فرماید، این‌ها پرچم‌داران انحراف و گمراهی هستند.

این استاد حوزه، با بیان اینکه خداوند با منحرفین اتمام حجت کرده، گفت: اگر دشمنان بتوانند ضربه خود را به بدنه جامعه خواهند زد، لذا باید با هوشیاری تمام در مقابل منحرفین و دشمنان ایستادگی کرد.

 استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به فرامین رهبری تصریح کرد: همانطوری که "مقام معظم رهبری" فرمودند؛ نباید فریب لبخند دشمنان را خورد؛ چرا که ظاهر این لبخند شیرین، و باطنش تلخ است.

آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره به نقش روحانیت در روشنگری مردم بیان داشت: علمای اسلام همواره در سنگر بوده و مسئولیت‌پذیری در قبال هدایت مردم داشته و دارند.

ایشان تصریح کرد: ملت عزیز و سربلند ایران همواره گوش به فرمان رهبری و مراجع دینی بوده‌اند و  انقلاب را با همه سختی ها و تحریم دشمنان، حفظ کرده‌اند .

استاد خارج فقه حوزه علمیه بیان داشت: مردم ایران همیشه تحت فرمان رهبری، پای سخنان بزرگان بوده اند و حضور مجدد خود را در راهپیمایی بیست دوم بهمن نشان داده اند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به سمپاشی‌های دشمنان تصریح کرد: با اطاعت از رهبری و مراجع دینی همواره در برابر دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: علوی ، کور ، دشمن ، ایران ، اسلامی ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار