پیشگامان قهرمان لیگ دسته یک والیبال شد

تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان با شکست دلیران دشتی بوشهر در دیدار نهایی مسابقات والیبال باشگاه های دسته یک عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک سال 92 امروز شنبه با دو بازی در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد و پرونده این رقابت ها با قهرمانی پیشگامان شفق اردکان بسته شد.

تیم های دلیران دشتی بوشهر و پیشگامان شفق اردکان که قبلا حضور خود در لیگ برتر والیبال را مسجل کرده بودند، در دیدار نهایی این رقابت ها به مصاف هم رفتند و پیشگامان سه بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان علی نقدی سرمربی دلیران دشتی بوشهر در ست سوم 25 بر 20 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 18 مغلوب شدند تا به مقام نایب قهرمانی این رقابت ها اکتفا کنند.

در ست اول و دوم این بازی پیشگامان در اکثر زمان ها بر حریف تسلط داشت و پیش بود، اما در ابتدای ست سوم چهار امتیاز از دلیران عقب افتاد که سرمربی این تیم مجبور به استفاده از وقت استراحت شد. پیشگامان در نهایت ست سوم را با پنج امتیاز اختلاف واگذار کرد.

در ست چهارم پیشگامان از ابتدا با قدرت ظاهر شد تا کار را یکسره کند و مقام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تیم های دلیران دشتی بوشهر و پیشگامان شفق اردکان در گروه یک دور مقدماتی این رقابت ها حضور داشتند که موفق به کسب 12 پیروزی و دو شکست شدند و به ترتیب با 36 و 34 امتیاز به مرحله پلی آف صعود کردند.

دلیران و پیشگامان در مرحله پلی آف نیز به ترتیب موفق به شکست مقاومت شهرداری ارومیه و مناطق نفت خیز جنوب شدند تا در مرحله نیمه نهایی حریف ذوب اهن اصفهان و فولاد عظیمی گنبد شوند. آنان در مرحله نیمه نهایی نیز با شکست حریفان خود در دو بازی متوالی راهی دیدار نهایی شدند.

 نادر آقاقاضی سرمربی تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان در ابتدای این بازی از ترکیب سعید شازده احمدی، مرتضی بخشی، اشکان درخشان، توحید اصغری، سروش معصومی، علیرضا جلوه و علی اصغر میر حسینی استفاده کرد.

در تیم دلیران دشتی بوشهر نیز اکبر خداوردی، عباس پورعسگر،محمدرضا آصفی، امین رضوی، پیام شعبان پور و آزار قیاچ نیازی در ابتدای بازی در برابر پیشگامان صف آرایی کردند.

اکبر خداوردی بازیکن شماره 2 دلیران دشتی بوشهر در ست دوم و اشکان درخشان بازیکن شماره پنج پیشگامان در ست چهارم این بازی از داور اول کارت زرد دریافت کرد.

یونس حسن زاده به عنوان ناظر سازمان لیگ، مجید محسنی و وحید پورکاشیان نیز به عنوان داوران اول و دوم نظارت و قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

این دیدار حدود 120 تماشاگر داشت که اکثریت آنان از هواداران خونگرم پیشگامان شفق ارکان بودند. آنان در تمام مدت بازی از تشویق تیم خود دست برنداشتند.مسئولین فدراسیون والیبال نیز از جمله تماشاگران دیدار نهایی لیگ دسته یک بودند.

در بازی رده بندی این رقابت ها که قبل از این بازی برگزار شد تیم ذوب آهن اصفهان موفق به شکست فولاد عظیمی گنبد شد و مقام سومی را به دست آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، دسته یک ، دلیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار