در هفتمین مراسم نسل آفتاب؛

"فرخناز ارباب" به عنوان برترین مربی اخلاق بانوان ایران انتخاب شد

در هفتمین مراسم فرزندان آفتاب (برترین‌ چهره‌های اخلاقی ورزش) که با حضور جمعی از ورزشکاران و مسئولان در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل سایت فدراسیون کاراته، همایش فرزندان آفتاب که همه ساله با هدف معرفی برترین های اخلاق کشور برگزار می شود امسال نیز همانند سال های گذشته در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر محمود گودرزی به همراه معاونین ، مدیران کل وزارتخانه ، روسای فدراسیون ها ی ورزشی ،پیشکسوتان ، ملی پوشان ،ورزشکاران و چهره های ورزشی کشور برگزار شد، از برترین چهره‌های ورزشی این همایش تجلیل به عمل آمد، که در نهایت فرحناز ارباب به عنوان برترین مربی بانوان ایران انتخاب شد. مینو مداح و نجمه آبتین دیگر کاندیداهای دریافت این عنوان بودند.

بر اساس این گزارش، این اسامی با توجه به معیارهایی همچون محبوبیت اجتماعی و ورزشی همراه تحصیلات، عناوین قهرمانی، نوعدوستی والتزام به اصول اخلاقی و منش پهلوانی، مقید به رعایت هنجارهای ایرانی و اسلامی و برخورداری از تعصب و غیرت ورزشی در تیم های باشگاهی و ملی انتخاب شدند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار