شیراز/

آغاز فعالیت نمايشگاه های بهاره عرضه مستقيم كالا در فارس

در آستانه نوروز و با هدف تثبيت قيمتها در بازار، نمايشگاههای بهاره عرضه مستقيم كالا در استان فارس آغاز به کار کردند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رئيس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان فارس گفت: در راستای طرح تنظیم بازار و برای جلوگیری از افزایش قیمت ها و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، نمایشگاه هاي بهاره عرضه مستقیم کالا و خدمات در شیراز و ساير شهرستانهای استان بر پا شد.

علي همتي ادامه داد: اين نمايشگاهها در شهرستانهاي استان فارس از تاريخ 10 اسفند آغاز و تا 5 فروردين فعاليت دارند همچنين در شيراز این نمایشگاه از 18تا 27 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شيراز دائر خواهد بود.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس افزود: امسال و با هدف تثبيت قيمت ها در بازار و همچنين دسترسي راحت تر مردم به كالا و خدمات اساسي مورد نياز خود حدود 29 نمايشگاه در مراكز شهرستان هاي استان فارس بر پا شده است.

وي بیان کرد: در مجموع در سطح استان فارس حدود سه هزار غرفه در قالب نمايشگاه هاي بهاره براي عرضه مستقيم كالا و خدمات مورد نياز مردم تدارك ديده شده و انتظار مي رود كه اين اقدامات در راستاي كمك به تامين نيازهاي اساسي مردم موثر و مفيد باشد.

همتي ادامه داد: اقلامی مانند روغن نباتی، برنج، مواد لبنی، پودر شوینده، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ منجمد، کیف و کفش، پوشاک، مواد پروتئینی، شیرینی، آجیل و خشکبار، مواد شوینده و بهداشتی و ... از جمله کالاهایی هستند که در نمایشگاه های فروش بهاره با قیمت پایین تر از بازار عرضه می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.