جعفری: بر اساس پیش‌بینی‌ها تمریناتمان را آغاز می‌کنیم/به دنبال جذب یار قرضی خارجی هستیم

تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه قهرمان لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور جواز حضور در مسابقات جام باشگاههای آسیا را کسب کرده است.

رضا جعفری سرمربی تیم واترپلو نفت وگاز امیدیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هنوز زمان دقیق برگزاری مسابقات جام باشگاههای آسیا مشخص نشده است. طبق پیش بینی‌هایم این رقابت‌ها از ابتدا تا اواخر خردادماه سال 1393 برگزار خواهد شد به همین دلیل برنامه ریزی تمرینی را با توجه به این مسأله انجام دادم.
 
وی گفت: اردوهای تمرینی تیم نفت و گاز امیدیه از 25 فروردین ماه سال آینده آغاز خواهد شد در هفته‌های ابتدایی اردو تست‌های مختلفی از بازیکنان در پست‌های مختلف خواهیم گرفت.
 
وی در خصوص جذب یار کمکی برای حضوری قدرتمند در مسابقات جام باشگاههای آسیا اظهار داشت: این احتمال وجود دارد که یک یا 2 بازیکن خارجی را برای حضور در رقابت‌های آسیایی جذب کنیم و در این خصوص رایزنی‌های مربوطه را انجام داده‌ایم و با کشورهای مجارستان و کرواسی وارد مذاکره شده‌ایم. طب قانون نمی‌توانیم بیشتر از 2 یار خارجی در ترکیب تیم داشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: برای چهارمین بار است که در مسابقات جام باشگاههای آسیا شرکت می‌کنیم، در نخستین حضورمان در عربستان مدال برنز، در دومین دوره حضورمان در تهران نایب قهرمان و در سومین تجربه حضورمان در این مسابقات در کویت چهارم شدیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: واترپلو ، نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار