مسئول هواپیمایی مالزی:

لکه‌های نفتی ارتباطی با هواپیمای ناپدید شده ندارد

مدیر کل سازمان هواپیمایی کشوری مالزی امروز در کوالالامپور در مورد هواپیمای ناپدید شده، در جمع خبرنگاران کنفرانس خبری برگزارکرد و در خصوص تلاش‌ها برای یافتن این هواپیما اطلاعاتی ارائه کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، مدیر کل سازمان هواپیمایی کشوری مالزی امروز در کوالالامپور در مورد هواپیمای ناپدید شده، در جمع خبرنگاران کنفرانس خبری برگزارکرد.

 "اظهرالدین عبدالرحمان" دراین کنفرانس خبری گفت: عملیات جستجو و امداد برای یافتن هواپیمای مسافربری شماره پرواز ام اچ سیصد و هفتاد همچنان ادامه دارد. 
وی خاطر نشان کرد هنوز هیچگونه شواهد و نشانه قطعی در خصوص سرنوشت این هواپیما به دست نیامده است.

مدیر کل سازمان هواپیمایی کشوری مالزی همچنین گفت گستره عملیات برای یافتن این هواپیما که در آن چهل هواپیما و ده ها کشتی و هلی کوپتر شرکت دارند ، گسترش یافته است . وی افزود عملیات جستجو اکنون به دریای آندامان در مرز تایلند نیز کشیده شده است.

وی خاطر نشان کرد لکه‌های نفتی که توسط ماموران امداد و نجات مالزی در دریا کشف‌ شده بود ، برای شناسایی به آزمایشگاه فرستاده شد و بر اساس نتایج منتشر شده ، این لکه‌های نفتی به هواپیمای ناپدید شده هیچ ارتباطی ندارد.

وی گفت: عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما تشدید خواهد شد هر چند این عملیات با سردرگمی مواجه است .
وی در خصوص گزارش‌ها مبنی بر ربوده شدن گذرنامه های برخی مسافران هواپیما گفت: تحقیقات دراین خصوص ادامه دارد و کارشناسان در حال بازبینی تصاویر دوربین‌های امنیتی هستند .

وی گفت:باید خاطر نشان کنم در مورد این هواپیما همه تدابیر امنیتی در سطح استاندارد انجام شده و همه پروتکل های امنیتی اجرا شده است اما ربوده شدن گذرنامه دو نفر از مسافران مسئله ای است که در حال بررسی است. 

این هواپیمای شرکت هواپیمایی مالزی ایرلاینز از کوالالامپور به مقصد پکن با دویست و بیست و هفت مسافر و دوازده خدمه در حال پرواز بود که از رادارها محو و ناپدید شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار