پله: مسی در تیم ملی مانند باشگاهی تلاش نمی‌کند

اسطوره‌ی فوتبال برزیل معتقد است شرایط مسی در بارسلونا با تیم ملی آرژانتین کاملاً متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، "پله" اسطوره‌ی برزیلی معتقد است نیمار ستاره‌ی برزیلی در جام‌جهانی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

پله خصوص مسی می‌گوید: تأثیرگذاری لیونل مسی در تیم آرژانتین کمتر از بارسلونا است.

بسیاری از آرژانتینی‌ها از بازی مسی در تیم ملی کشورمان انتقاد می‌کنند و معتقدند این فوق ستاره‌ی فوتبال تلاشش در بارسلونا بیشتر از تیم ملی است، اما پله نظر دیگری دارد.

پله در این خصوص می‌گوید: وقتی این بازیکن در بارسا بازی می‌کند مسی واقعی است اما وقتی در تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند تفاوت زیادی با بازیکنان دیگر ندارد در بارسلونا او با ستارگانی مانند ژاوی و اینیستا همبازی است که به او کمک زیادی می‌کنند، اما در تیم ملی آرژانتین وضع فرق می‌کند و برایش همکاری با هم تیمی‌هایش بسیار مشکل است.

اسطوره‌ی جهان فوتبال در ادامه در باره نیمار ستاره برزیلی بارسلونا می‌گوید: این جام جهانی اولین تجربه این بازیکن است و فشار زیادی بر روی او وارد است، او در سانتوس بسیار خوب کار می‌کرد، اما به نظر من تصمیمش برای پیوستن به بارسلونا بسیار درست و منطقی بود، بازی این بازیکن در بارسلونا به تیم ملی برزیل کمک زیادی خواهد کرد.

پله در ادامه افزود: من مطمئنم برزیل قهرمان جام‌جهانی 2014 است، با وجود فلیپ اسکولاری و کارلوس آلبرتو پریرا کمتر از این انتظار نداریم.

مردم برزیل تجربه بسیار بدی از جام‌جهانی 1950 که در کشور ما برگزار شد دارند و می‌ترسند آن تجربه تلخ مجدداً تکرار شود اما من مطمئنم این دفعه اوضاع فرق خواهد کرد تیم ما احتیاط را در دستور کار خود قرار خواهد داد و برای تیم‌های دیگر احترام زیادی قائل است تیم‌های بسیار خوبی مانند آلمان و اسپانیا در این دوره حضور دارند نقطه‌ی قوت تیم ما حضور اسکولاری و پریرا در تیم است هر دوی این مربیان بسیار با تجربه هستند و جام های جهانی زیادی را در کارنامه دارند من به این تیم امید زیادی دارم، امیدوارم در طول برگزاری رقابت‌های جام جهانی همه چیز به خوبی پیش رود برگزاری جام کنفدراسیون‌ها، جام‌جهانی و المپیک 2016 در برزیل اتفاق بزرگی است، به نظر من مردم نباید علیه برگزاری جام‌جهانی تظاهرات کنند و اجازه دهند تیم ملی ‌آرژانتین کارش را انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار