هزينه كمپينگ هاي چادري؛

اجاره چادر در "کیش" شبی چند؟

بهی زاده افزود: این هزینه ها برای کمپینگ های چادری بوده و مدت اقامت هر مسافر سه روز محاسبه شده است و مسافران در صورت اقامت بیشتر از سه شب می بایست برای هر شب اقامت دو برابر نرخ مصوب به ازای هر چادر را بپردازند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد نوروزی کیش از اعلام نرخ ارایه خدمات عمومی برای خودروها و مسافران نوروزی که از مسیر دریایی به جزیره می آیند، خبر داد.
 
بهبود بهی زاده افزود: با بررسی های انجام شده نرخ ارایه خدمات به گردشگران مسیر دریایی به ازای هر خودروی ورودی یک میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان) و برای هر مسافر ۱۵۰ هزار ریال (۱۵ هزار تومان) تعیین شده است.
 
وی تاکید کرد: این مبالغ بابت خدمات ارایه شده از سوی سازمان منطقه آزاد کیش بوده و هزینه بلیت شناورها توسط شرکت های کشتیرانی جداگانه محاسبه و از مسافران دریافت می شود.
 
بهی زاده همچنین با اشاره به اینکه ساخت و افزایش ظرفیت کمپینگ های نوروزی و تجهیز این مجموعه های اقامتی برای تامین شرایط رفاهی گردشگران از اولویت های مهم شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش است، گفت: هزینه های دریافتی بابت اجاره چادر هر شب ۳۰۰ هزار ریال (۳۰ هزار تومان) و برای چادرهای شخصی ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: این هزینه ها برای کمپینگ های چادری بوده و مدت اقامت هر مسافر سه روز محاسبه شده است و مسافران در صورت اقامت بیشتر از سه شب می بایست برای هر شب اقامت دو برابر نرخ مصوب به ازای هر چادر را بپردازند.
 
شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش مسوول برنامه ریزی و اجرای فعالیتهای کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی و کمیته اسکان و خدمات رفاهی در نوروز ۱۳۹۳ است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار