اوایل سال ۹۳ اعلام می‌شود

گزارش نهایی از برخورد با پزشکان متخلف زیرمیزی بگیر

در جلسه روز گذشته اعضای کمیسیون بهداشت و درمان با مسئولان وزارت بهداشت، برخورد با پزشکان زیر میز بگیر و اعلام گزارش‌ نهایی آن در فروردین ماه ۹۳ گزارش نهایی آن در فردروین ماه ۹۳ معین شد.

احمد آریایی‌نژاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به وزارت بهداشت رفتند و به بررسی مشکلات حوزه سلامت و برنامه‌های پیش رو در سال ۹۳ پرداختند. 

وی گفت: از جمله مباحثی که در این جلسه مطرح شد، درمان محوری در حوزه سلامت بود که هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل می‌کند و باید با تغییر گرایش از حوزه درمان به بهداشت و پیشگیری بتوان از بسیاری از بیماری‌ها و هزینه‌های تحمیلی به بیماران جلوگیری کرد. 

وی با بیان اینکه مشکلات مناطق محروم در حوزه سلامت و نداشتن تجهیزات پزشکی نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه مشترک بود، خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده پزشکان زیر میزی بگیر نیز از جمله مطالبات دیگر نمایندگان و قانون از وزیر بهداشت و درمان بود که مقرر شد در اولین جلسه در سال ۹۳ گزارش نهایی پرونده پزشکان زیر میزی بگیر به نمایندگان مجلس از سوی وزارت بهداشت اعلام شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار