نعیمی‌رز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تاکید "لاریجانی" بر پیگیری جدی اقتصاد مقاومتی در جلسه فراکسیون رهروان ولایت

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به تاکید رئیس مجلس درباره اقتصاد مقاومتی و پیگیری آن در مجلس گفت: رئیس مجلس در این جلسه تاکید کرد که کمیته ویژه اقتصاد مقاومتی باید فعال باشد، و در این راستا در جلسه قرار شد که فراکسیون به صورت جدی این مهم را پیگیری و برنامه ریزی برای آن صورت گیرد.

"صفر نعیمی‌رز" نماینده مردم آستارا و سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه فوق العاده این فراکسیون گفت: امروز شنبه 24 اسفند جلسه فوق العاده شورای مرکزی رهروان ولایت پیش از جلسه علنی با حضور اعضای این فراکسیون و "علی لاریجانی" رئیس مجلس و "باهنر" نایب رئیس مجلس برگزار شد.
 
وی با بیان این که آقای لاریجانی ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سفر دکتر روحانی به عمان افزود: رئیس‌ مجلس سفر رئیس‌جمهور را سفر خوبی دانست چه از لحاظ مذاکرات و چه از لحاظ توافقی که درباره توافقات گازی انجام شد.
 
این نماینده مجلس نهم ادامه داد: در جلسه فراکسیون قرار شد تا اقدامات کمی و کیفی سال 92 فراکسیون رهروان ولایت جمع‌بندی شده و برنامه‌های سال 93 نیز تنظیم شوند.  
 
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: رئیس مجلس گزارش "احمد شهید" را در ارتباط با بحث مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و مجازات اعدام آن‌ها را ضد و نقیض دانست چرا که آن‌ها از طرفی درگیری با قاچاقچیان و برخورد با آن‌ها را تجویز و از طرفی مجازات آن‌ها را محکوم می‌کنند بنابراین این کار آن‌ها اقدامی متناقض است.
 
نعیمی اظهار داشت: لاریجانی به مذاکره کنندگان کشورمان نیز توصیه کرد که مواظب باشند چراکه توطئه‌هایی وجود دارد که غرب نمی‌خواهد گام‌های بعدی مذاکرات شود، بنابراین نباید نقطه ضعفی به دشمن نشان دهند.  
 
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به تاکید رئیس مجلس درباره اقتصاد مقاومتی و پیگیری آن در مجلس ادامه داد: لاریجانی هم چنین در این جلسه تاکید کرد که کمیته ویژه اقتصاد مقاومتی باید فعال باشد، و در این راستا در جلسه قرار شد که فراکسیون به صورت جدی این مهم را پیگیری و برنامه ریزی برای آن صورت گیرد.
 
نماینده مردم آستارا خاطر نشان کرد: در جلسه امروز فراکسیون قرار شد  "هادی قوامی" رئیس کمیته اقتصادی فراکسیون رهروان ولایت به عنوان نماینده ماموریت پیدا کند که در این کمیته که توسط باهنر تشکیل شده، حضور داشته و همکاری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار