مظفر:

سه بازیکن به علت مشکلات در اردوی تیم ملی شرکت نکردند/چند نقطه تاریک در لیگ فوتسال بانوان وجود دارد

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس درباره عدم حضور 7 ملی پوش در اردوی تیم ملی گفت: 6 تا بازیکن ما به اردو تیم ملی دعوت شدند که 3 تا از این بازیکنان به علت مشکلاتی در این اردو حضور نیافتند.

شهرزاد مظفر سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: این در 6 بازیکن دعوت شده به تیم ملی حقشان حضور در اردوی تیم ملی است اما به علت مشکلاتی 3 بازیکن ما در این اردو شرکت نکردند.
 
مظفر در ادامه اظهار داشت: نیلوفر اردلان به علت مصدومیت، پری نوروزی به علت موافقت نکردن مدیرعامل شرکتی که در آنجا کار می‌کند و فرشته کریمی به دلیل برنامه سفر با خانواده در اردوی تیم ملی شرکت نکردند.
 
وی بیان کرد: به هر حال اولویت با تیم ملی است و من همواره موافق حضور بازیکنان در تیم ملی هستم و برایم فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی تیم ملی است.
 
وی درباره قهرمانی نیم فصل تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: ما دلمان می‌خواست که با برد در بازی آخر قهرمان نیم فصل اول شویم اما بازیکنان ما دور از انتظار و در حد توانشان بازی نکردند و نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

مظفر تصریح کرد: ما با حفاری اهواز هم امتیاز شدیم و نیم فصل دوم کار سختی برای قهرمانی در پایان فصل پیش رو داریم. اگر حفاری را شکست می‌دادیم آن وقت کارمان برای قهرمانی آسانتر می‌شد.

مظفر بیان کرد: به هر حال ما قصد داریم با تمرین بیشتر صدر جدول را تا پایان فصل حفظ کنیم و قهرمان لیگ برتر فوتسال شویم.
 
وی درباره جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم گفت: ما قصد نداریم بازیکن جدیدی را جذب کنیم چرا که در همان ابتدای فصل تیم ما خوب بسته شده بود.
 
وی درباره عملکرد داوران در لیگ برتر فوتسال بانوان بیان کرد: تیم داوری بازی آخر ما مقابل حفاری اهواز اشتباه فاحشی مرتکب شدند. ما 3 بر 2 از تیم حفاری اهواز عقب بودیم و کمتر از یک دقیقه  فرصت داشتیم نتیجه را جبران کنیم.

مظفر در ادامه اظهار داشت: درآن زمان کوتاه ما صاحب یک ضربه ایستگاهی شدیم اما مدافعان حریف فاصله قانونی 5 متر را رعایت نکردند بازیکنان ما نسبت به این کار حفاری‌ها اعتراض کردند اما داور به حرف‌های آن‌ها گوش نکرد.

وی بیان کرد: خطای آشکار توسط مدافعان حریف اتفاق افتاد اما دو تا داور این صحنه را ندیدند به هر حال سرنوشت بازی شاید با این ضربه ایستگاهی تغییر می‌کرد اما داوران توجهی به رعایت نکردن فاصله توسط مدافعان حریف نکردند.
 



*داوران یک مقدار در مدیریت بازی ضعیف عمل می‌کنند

وی بیان کرد: داوران ما در سطح خوبی هستند. اما موقعی که یک بازی وارد حاشیه می‌شود نمی‌توانند از کنترل ومدیریت بازی برآیند.
به هرحال داور این فوتسال بانوان یک مقدار در مدیریت بازی ضعیف عمل می‌کنند.

*لیگمان از لحاظ فنی با کیفیت نیست

وی درمورد عملکرد تیم فوتسال بانوان درنیم فصل اول لیگ سیزدهم گفت: لیگ‌ما از لحاظ فنی کیفیت لازم را ندارد همچنین اختلاف زیادی این تیم‌های بالانشین وقعرنشین وجود دارد. براین اساس این مسئله برای لیگ بانوان خوب نیست.

مظفر عنوان کرد: برخی از تیم‌ها اواسط لیگ کنار می‌کشند که این مسئله برای فوتسال مناسبت نیست به هر حال ما هر ساله با این مسائل در فوتسال مواجه هستیم که این نقطه تاریک لیگ برتر فوتسال بانوان است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان گفت: به نظرم تعداد مسئولان تیم‌ها را کم کنند بهتر خواهد بود تا تیم‌هایی که توانایی مالی دارند در لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشند. این مسئله کیفیت لیگ فوتسال بانوان را بالا می‌برد.

وی در پایان درباره برنامه را اردوی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان ما خسته هستند به خاطر همین اردویی برای تیم در نظر نگرفتیم. براین اساس بعد از تعطیلات عید تمرینات را برای آمادگی در نیم فصل دوم شروع می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مظفر ، مشکلاتی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار