"رشید حرفه‌ای" از 29 اسفند به روی آنتن می‌رود

مجموعه تلویزیونی "رشید حرفه‌ای" به کارگردانی "مجید کاشی فروشان" و تهیه‌کنندگی مشترک "رسول هنرمند" و "اصغر مولایی"، 29 اسفند از شبکه اصفهان و شما به روی آنتن می‌رود.

مجید کاشی فروشان کارگردان این سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در این سریال که قرار است از 29 اسفند به روی آنتن رود تدوین نهایی این سریال توسط خودم و فرشاد معتمدی در حال انجام است.  

وی بیان کرد: این سریال به صورت 2 دوربینه تصویربرداری شده که تصاویر آن توسط دوربین یا سر زمانی به عنوان مدیر تصویربرداری و علیرضا ایزدی دستیار تصویربردار به ثبت رسیده است.  

وی یادآور شد: در این پروژه نوروزی بازیگرانی چون چنگیز وثوقی، بتول شیرانی، سعیدیار دوستی، بهزاد محسنی، اصغر مولایی، رزا حسینی، زهرا فدایی، فرامرز مهرجو، امین زارع و مهدی موید به نقش‌آفرینی می‌پردازند. 
 
وی گفت: فیلم‌نامه این اثر به قلم "ساسان حبیبی" نوشته شده که داستان زندگی رشید با بازی قدرت‌الله ایزدی را روایت می‌کند که سعی دارد تا خرج عمل و درمان برادر کوچک خود را تأمین کند که در این راستا با ماجراهایی روبرو می‌شود.  

وی افزود: تیتراژ اول سریال "رشید حرفه‌ای" توسط پژمان کلانی و تیتراژ پایانی آن را احسان شماعی‌زاده خوانده شده که کمال ایزدی ساخت موسیقی آن را برعهده داشته است.  

وی در مورد دیگر عوامل سازنده این سریال نوروزی خاطر نشان کرد: یا سرزمانی مدیر تصویربرداری، فرامرز مختاری، مدیرصدابرداری، هاشم شمس دستیار کارگردان، رها سلیمانی عکاس، حسین خواجویی مدیر تولید، آرش محمدی طراح گریم، مریم محمدی طراح صحنه و لباس  فاز یک، فاطمه جهانی طراح صحنه و لباس فاز دوم، مهدی موید دستیار 2 کارگردان و ترانه سرای تیتراژ اول سریال و فروتن صداگذاری این پروژه نوروزی را برعهده دارد.  


انتهای پیام/  اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عیوض
۲۲:۴۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۳
برنامه ی جالبیه.لطفا آهنگ پایان تیتراژ برنامه رو لینک دانلود بزارین.