هديه نوروزي شما به مخاطبان در نوروز 93

پخش ويژه برنامه‌هاي نوروزي شبكه سراسري شما از 27 اسفند آغاز مي‌شود و تا 15 فروردين سال 93 ادامه مي‌يابد، شبكه شما به مناسبت اين ايام ويژه برنامه هاي متعدد و شادي را براي مخاطبان خود در سراسر كشور تدارك ديده است،

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، ويژه برنامه تحويل سال شبكه شما برنامه  15ساعته "هفت ترانه" است كه به‌مناسبت اين روز از ساعت9 صبح با اجراي محمد رضا اسكندري، نجمه جودكي و زهرا شوقي پخش مي‌شود.
 
 شبكه سراسري شما در روز چهارشنبه 29 اسفند 92 ويژه برنامه  بسيار جذاب "هفت ترانه " را بصورت ويژه و زنده از ساعت 9 تا 24 براي مخاطبان خود تدارك ديده و به روي آنتن مي برد.
 
"ايران از نگاه شما "برنامه‌اي كوتاه و خبري تحت عنوان گزارش ايران كه با رويكرد اطلاع رساني گزارش‌هاي خبري استان‌ها و شهرهاي سراسر كشور با محوريت گردشگري مي‌پردازد. كليپ‌هاي كوتاه و خبري اين برنامه در فواصل برنامه‌ها از شبكه شما پخش خواهد شد.
 
"سوار كاري"  عنوان برنامه‌اي‌ست كه براي ايام نوروز از شبكه شما تدارك ديده شده است. موضوع اين برنامه مسابقات كورس اسب سواري در استان گلستان و شهرستان گنبد است. بدون شك گنبد و منطقه تركمن صحرا در شمال شرق ايران ، يكي از مهمترين مراكز تربيت اسب و ورزش سواركاري در ايران است. برنامه «كورس سواركاري» با اين رويكرد به معرفي اسب تركمن بعنوان برترين نژاد اسب، جاذبه هاي اين منطقه و مهارت سواركاري در گنبد خواهد پرداخت. علاقه‌مندان به اسب و اسب سواري مي توانند اين برنامه مفرح را در ايام نوروز از شبكه شما مشاهده كنند.
 
"به وقت شما" عنوان برنامه‌اي 30 دقيقه‌اي‌ست كه به معرفي ويژه برنامه‌هاي نوروزي شبكه به‌صورت روزانه مي‌پردازد، به وقت شما همراه با گرافيكي زيبا بستري است براي آشنايي مخاطبان با ويژه برنامه هاي شبكه شما در ايام تعطيلات و فراهم آوردن فرصتي براي انتخاب برنامه مورد علاقه و تنظيم زمان براي ديدن برنامه ها در اين روزها، به وقت شما هر روز در پنج نوبت بر روي آنتن شبكه شما مي‌رود.
 
برنامه زنده وشبانه "هفت ترانه" تونل زمان براي مرور خاطرات روزهاي دور است، شبكه شما برنامه روتين و زنده هفت ترانه را هرشب رأس ساعت 19:45 با پخش بهاريه ها بر روي آنتن خواهد برد. رويكرد نوستالژيك اين برنامه موسيقايي بر اين است كه ذائقه‌هاي شعري و موسيقايي مردم را يادآوري و مرور كند. در طول برنامه آيتم هاي مصاحبه مردمي نيز در نظر گرفته شده كه مردم شعرها و آوازهاي محلي دلخواه و مورد علاقه خود را مي‌خوانند. بستر برنامه يك بستر ملي و بومي طراحي شده تا هم يك فضاي مفرح و شاد را براي مخاطب فراهم كند و هم فضايي را براي مردم ايجاد آورد كه به مرور خاطرات ذهني و موسيقايي خود بپردازد. اين شبيه تونل زمان است كه مخاطب مي‌تواند در آن تونل، شادي‌ها، خوشي‌ها و خاطرات گذشته را مجدد براي خود مرور كند، هفت ترانه با گلچين موسيقي هاي محلي و اقوام با توجه به مناسبت نوروز، لحظات شاد و به ياد ماندني را در بين خانواده‌ها ايجاد خواهد كرد.
 
"بهار ايراني" برنامه‌اي 30 دقيقه‌اي با محوريت نوروزشناسي و تركيبي‌ست كه از آنتن شبكه شما پخش خواهد شد. هر قسمت از اين برنامه به يكي از استان هاي كشور اختصاص داه مي شود. در اين برنامه به آداب و رسومي كه اقوام مختلف ايران عزيز در ايام عيد نوروز دارند، پرداخته مي شود و همچنين در بهار ايراني با موضوع گردشگري جاذبه هاي توريستي مناطق مختلف ايران زيبا نيز به بينندگان معرفي و براي آنان به تصوير كشيده خواهد شد.
 
مستند هاي "نگارستان" شبكه« شما »با ويژه برنامه اي تحت عنوان «نگارستان» به استقبال سال نو مي‌رود. شبكه شما از 27 اسفند 92 تا پايان تعطيلات نوروز هر روز با مستندهاي بسيار زيبا و جذاب توجه مخاطبان خود را به ديدن اين برنامه ها در ساعت 23:30 جلب مي كند.
 
"چهل ستون" از قاب شبكه «شما» تقديم خانواده‌هاي ادب دوست ايراني مي شود. «چهل ستون» برنامه اي فرهنگي،هنري و تركيبي است كه در قالب برنامه اي شاد و با نشاط هر شب بطور زنده ساعت23 از آنتن شبكه شما پخش خواهد شد. حفظ شادابي و سلامت روح و روان از اهداف شبكه شما با مشاركت مركز اصفهان در توليد اين برنامه است. اين برنامه در لوكيشن تاريخي، زيبا و باستاني چهل ستون اصفهان و با اجراي محمود شهرياري به روي آنتن خواهد رفت. از جمله شاخص‌هاي اين برنامه حضور برجسته ترين هنرمندان كشور در عرصه هاي مختلف به‌عنوان ميهمان در اين برنامه است.
 
"سريال رشيد حرفه اي" سريال طنز"رشيد حرفه‌اي " به تهيه‌كنندگي رسول هنرمند و كارگرداني مجيد كاشي فروشان به سفارش صداوسيماي مركز اصفهان جهت پخش از شبكه سراسري شما در ايام نوروز در دست تهيه و توليد است. اين سريال با بازي قدرت الله ايزدي در 13 قسمت 40 دقيقه‌اي ساخته شده است و طي برنامه ريزي‌هاي انجام شده از اول فروردين هر شب ساعت 21:30 از آنتن شبكه شما پخش خواهد شد.
 
جشنوراه فيلم هاي تلويزيوني نوروزي شبكه" شما" با هدف ايجاد فضاي شاد و مفرح در ايام نوروز 1393 اقدام به پخش آثار برگزيده مراكز استاني كرده است. پركردن اوقات فراغتي شاد همراه با شور و نشاط نوروزي و آشنايي با توليدات و دستاوردهاي مراكز استاني از اهداف جشنوراه فيلم هاي نوروزي شبكه "شما" است كه اين فيلم‌ها از 27 اسفند تا پايان تعطيلات نوروزي هر روز رأس ساعت 13:30 از آنتن اين شبكه براي علاقه‌مندان پخش مي‌شود.
 
"گنج پنهان كيش"، "تنهاي تنهاي تنها"، "دردسر طلايي"، "تبسم گرگ"، "پولكي"، "مهريه"، "سين هشتم"، "كفشاتو در نيار"، "سين نهم"، "زنگ حساب"،" سين دهم"، "ترس"، "يحيي"، "بابا بها"ر، "يك ماه دوست داشتني"، "تابستان طولاني" از جمله اين فيلم‌هاست.
 
مجموعه مستند "ورزشكاران" عنوان برنامه مستندي‌ست كه خاطرات فرهنگي و تربيتي جامعه ورزش، جوانان، پشكسوتان، قهرمانان و داوران خراسان رضوي را در قالب يك برنامه تركيبي به تصوير مي‌كشد اين مستند در صداوسيماي خراسان رضوي توليد شده است كه در 13 قسمت از اول فروردين هر روز از شبكه شما پخش خواهد شد. معرفي ارزش‌ها و الگوهاي رفتاري متعادل به‌منظور تسهيل امر پايبندي به ارزش ها در جوانان و ورزشكاران، بستر سازي به منظور مراعات اخلاق، متانت و ادب اسلامي به هنگام شكست و پرهيز از خودخواهي و تكبر هنگام كسب موفقيت، اهتمام نسبت به تكميل و تقويت خصايل انساني در جوانان و تشويق جوانان به تأسي و پيروي از صالحان و نيكان از مهمترين اهداف اين مستند است.
 
مستندهاي محيط زيستي، فرهنگي، اجتماعي و نگارستان شبكه« شما » با ويژه برنامه‌هاي مستند خود به استقبال سال نو مي‌رود. شبكه شما از 27 اسفند 92 تا پايان تعطيلات نوروز هر روز در سه بخش طي ساعت‌هاي 12:30 و 18:30 و 21 با مستندهاي بسيار زيبا و جذاب محيط زيستي، فرهنگي و اجتماعي توجه مخاطبان خود را به ديدن اين برنامه ها در طول ساعات تعطيلات نوروزي جلب مي‌كند.
 
مستندهاي "آخرين بازمانده‌هاي يوز ايراني"، "طبيعت وحش شمال غرب"، "رودخانه ليان"، "پرندگان در سرزمين برف و آفتاب"، "نوروز در ديباج دامغان"، "ديلمان بهشت نياكان"،" سرزمين كهن"، "در جستجوي گوزن شمالي"، "جنگل ابر"، "نوروز در آذربايجان"، "وحوش هفتاد قله"،" آراز راه بي‌گرد و غبار"، "تالاب شادگان"، "آب و آداب"، "مينوتا"،"خاك و تات"، "نوروز در نئور"، "نفس‌هاي جنگل"، "پژواك سرزمين من"، "فرش لاجورد"، "اگرت، بهار مي‌آيد"، "نوروز پارسي"، "چوم"، "بدوار"، "صيدمرواريد"، "پرواز در آب"، "سنگ‌ها و ماهي‌ها"،"جواهرات زنده"، "حيات وحش خراسان شمالي" و ....... هر روز از آنتن شبكه شما پخش خواهد شد.
 
« تنهاي تنهاي تنها» روز تحويل سال در قاب شبكه شما قرار مي‌گيرد. "تنهاي تنهاي تنها" به نويسندگي و كارگرداني احسان عبدي پور در صداوسيماي مركز بوشهر توليد و ساخته شده است.
 
اين فيلم برگزيده در روز 29 اسفندماه رأس ساعت 13:30 از آنتن شبكه شما پخش خواهد شد.
 
«از امروز تا نوروز » تركيبي شاد شبكه شما ويژه برنامه نوروزي و تركيبي شاد و مفرح از امروز تا نوروز با مشاركت كهگيلويه و بويراحمد بر روي آنتن مي‌برد اين برنامه با پخش شادمانه‌هاي نوروزي و آيتم‌هاي بهاري هرشب از شبكه شما تقديم مخاطبان و علاقه‌مندان مي‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار