"هومن برق‌نورد" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

"روزهای بد به در" فضای شادی را برای قشر ضعیف جامعه ایجاد می‌کند

"روزهای بد به در" فضای شادی را برای قشر ضعیف و کم‌درآمد جامعه ایجاد می‌کند.

"هومن برق‌نورد" بازیگر، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در سریال نورزی "روزهای بد به در" گفت: در سریال "روزهای بد به در" نقش "پرویز" پسر بزرگ خانواده سرایدار داستان را بازی می‌کنم که بخش بزرگ مشکلات خانواده بر دوش آن است و از طرفی خود و برگزاری مراسم عروسی خودش را هم دارد .  
 
وی در خصوص دلایل خود برای پذیرش این نقش بیان کرد: متن فیلم‌نامه "روزهای بد به در" را خیلی دوست داشتم. علاوه بر این با نویسنده آن در سریال "دودکش" هم کار کرده بودم.  
 
"برق‌نورد" در خصوص تفاوت نقش "پرویز" در روزهای بد به در" با نقش خود در سریال "دودکش" اظهار داشت: در سریال "دودکش" من به عنوان سرپرست یک خانواده ایفای نقش کردم ولی در "روزهای بد به در" با تفاوت سنی کمتر در نقش پسربزرگ یک خانواده هستم و یکسری کارهایی هم خودم برای تفاوت نقشم انجام دادم.  
 
وی در خصوص موفقیت این سریال در ایام نوروز عنوان کرد: قطعا "روزهای بد به در" جز سریال های موفقف و دوست داشتنی خواهد بود و با استقبال مردم روبرو خواهد شد.  
 
"برق نورد" خاطر نشان کرد: خوشحالم که در سریال نوروزی ایفای نقش می‌کنم چون به طور قطع ما میهمان خانه‌ی افرادی می‌شویم که استطاعت مالی کمتری دارند و نمی توانند مسافرت بروند و امیدوارم حداقل بتوانیم فضای شادی را در خانه برایشان فراهم کنیم و ایام شادی را رای آنها به ارمغان بیاوریم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فضا ، شاد ، سریال ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار