سرمربی تیم هندبال نفت و گاز:

برای بقا در لیگ برتر امتیاز لازم را گفتیم

یعقوب شکوهی گفت: برای ماندن در لیگ برتر امتیاز لازم را کسب کردیم و از این بابت خیالمان تا حدودی راحت است.

یعقوب شکوهی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچ سازان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نخستین حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر تجربه می‌کنیم و برای بقا در این مسابقات امتیاز لازم را کسب کرده‌ایم و خیالمان تا حدودی راحت است.

وی تصریح کرد: هم اکنون با 11 امتیاز کسب کرده‌ايم و با تیم‌های رده پایین 5.6 اختلاف امتیازی داریم.

شکوهی در ادامه گفت: تا روی فرم آمدیم تعطیلات یک ماه آغاز شد، متاسفانه این تعطیلات امسال خیلی زیاد شد، البته برخی از آن‌ها به دلیل حضور تیم‌های باشگاهی و ملی بود و باید تعطیل می‌شد، امیدواریم مسئولین امر برای سال‌های آینده طوری برنامه ریزی کنند که تعطیلات زیاد نباشد.

وی عنوان کرد: در تعطیلات عید نوروز تمرین و آماده سازی نخواهیم داشت و بازيکنان به استراحت خواهند پرداخت و 14 فروردین یک هفته مانده به آغاز ادامه رقابت‌های لیگ برتر تمرین خود را شروع خواهیم کرد.

شکوهی اضافه کرد: تعدادی از بازیکنان تیم از خرم آباد شمال کشور، مشهد هستند که باید از خانواده‌هایشان در ایام عید دیدار داشته باشند، به همین دلیل فرصت انجام بازی تداراکاتی را نداریم.

وی عنوان کرد: در هفته هفدهم که روز 23 فروردین خواهد بود، به مصاف نیروی زمینی خواهیم رفت با توجه به نزدیک شدن به پایان این رقابت‌ها، تیم‌ها به دنبال کسب امتیاز لازم و باقی ماندن در لیگ برتر هستند.

شکوهی یادآور شد: تا پایان این رقابت‌ها به غیر از دیدار با نیروی زمینی در تهران، باید به یزد برویم و مهمان سنگ آهن بافق باشیم. سپس میزبان صنعت مس کرمان خواهیم شد و در قزوین و مشهد نیز مهمان 2 نماینده این استان خواهیم شد.

وی اضافه کرد: شرایط لیگ برتر طوری شده است که نمی‌توان گفت که در این دیدار باقی مانده تیم‌ ما چه نتیجه‌ای می‌گیریم، حریفان برای امتیاز می‌جنگند. در این بین یزد و مشهد رقبای سرسخت ما هستند البته تیم‌های دیگر هم امتیاز به راحتی نمی‌دهند.

شکوهی در خصوص سرمربی جدید تیم ملی گفت: ماچک مدتی است که سر مربی جدید تیم ملی هند بال کشورمان شده است. وی در گذشته نیز مربی ایران بوده است، (بازی‌های گوانگجو 2010) بوده و با وی دوم قاره آسيا شده‌ايم. به نظرم عرف ورزش حرفه‌ای می‌گوید که مربی که تیمی را به رقابت‌های جهانی می‌برد، باید تا زمانی این رقابت‌ها به همراه تیم ملی باشد. به هر حال ما برای نخستین بار به رقابت‌های جهانی خواهیم رفت و خانواده این ورزش مرد خود را بعد از سال‌ها گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار