سیما تیرانداز، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر تماشای "سه روایت از زندگی" را در سال 93 به مردم عیدی داد.

سیما تیرانداز، بازیگر سینما و تلویزیون، در خصوص اتفاقات سال جاری به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: امسال سال اقتصادی بسیار سختی را در پیش داشتم که امیدوارم با تغییرات اکنون در جامعه اقتصاد کشور به روال گذشته برگردد.

وی افزود: در سال 92 اتفاقات خوش‌آیندی چون سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی در تئاتر، همکاری مردم مجددم با عوامل "ستایش 2" و بازی در تله فیلم "روز آخر اسفند" ساخته بهروز شعیبی کارگردان خوش آتیه سینما و تلویزیون برایم فراهم شد که بابت تمام آنها خدا را شاکرم.

تیرانداز در ادامه در خصوص تله‌فیلم "روز آخر اسفند" اظهار داشت: تله فیلم "آخرین روز اسفند" ساخته بهروز شعیبی که یکی از کارگردانان خوش‌اخلاق و نکته‌سنج به لحاظ کارگردانی و بازی بازیگران در تک تک پلان‌های فیلم بود که لحظات بسیار خوشی را برایم رقم زد.

وی افزود: این تله فیلم در خصوص 3 خانواده در یک ساختمان مسکونی است که اتفاقات متفاوتی را برای یکدیگر در روزهای پایانی سال رقم می‌زنند، در این تله‌فیلم با بازیگرانی چون سعید‌پور صمیمی، علی دهکردی، گلاره عباسی، سیامک ادیب، محمدرضا هدایتی، ترلان پروانه همبازی هستم.

وی در خصوص نوروز 93 و سفره هفت سین‌اش تصریح کرد: نوروز 93 را برای تمام مردم سرزمینم سالی خوش و پر از سلامتی، سربلندی، سرافرازی، سعاتمندی را آرزو می‌کنم و همچنین "سه روایت از زندگی" را که در صحنه تئاتر کارگردانی کردم و از 18 فروردین بر روی صحنه خواهد رفت را به همه مردم کشورم پیشنهاد می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: در این تئاتر بازیگرانی چون امید کاوه آهنین جان، لیلی رشیدی، رضا مولایی و خودم حضور دارند.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: تیرانداز ، نوروز ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار