گزارشی از شغل دوم مجریان باتجربه برنامه‌های ورزشی؛

کوثری، از توپ زنی در استقلال تا گرفتن سیمرغ جشنواره فیلم فجر

جهانگیر کوثری، فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشکده هنرهای دراماتیک که مدتی هم با پیراهن استقلال به میدان بازی می‌رفت و هم در زمینه ورزش و هم هنر فعالیتی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جهانگیر کوثری که خود فارغ التحصیل از دانشکده هنر است و خانواده ای کاملا هنری یا بهتر بگوییم خانواده ی سینمایی دارد در زمینه ی ورزش و حوزه فوتبال نیز نقشی دارد و روزی یکی از بازیکنان بااستعداد تیم فوتبال استقلال تهران بود بسیاری او را از دریچه ی جعبه ی جادویی دیده و می شناسند چرا که او تهیه کنندگی و برنامه ریزی، برنامه های ورزشی تلویزیون را برعهده داشته ودر برخی از برنامه ها از جمله ورزش از نگاه دو او را به عنوان مجری برنامه می بینیم.

هر چند که او دوست دارد به عنوان یک چهره ی ورزشی شناخته شود اما خانواده ی کاملا سینمایی اش باعث می شود که سینمایی ها او را به عنوان یک تهیه کننده فعال و مطرح بشناسند رخشان بنی اعتماد کارگردان نامدار سینمای ایران همسر او و باران کوثری ستاره سینمای این روزها دختر وی است جهانگیر علاوه بر فعالیت های موفقیت آمیز در برنامه های ورزشی توانست در 24 جشنواره فیلم فجر یکی از سیمرغ های بلورین را از آن خود کند.

او جایزه بلورین جشنواره فیلم فجر را برای فیلم به آهستگی دریافت کرد.

جهانگیر کوثری بعد از اعلام بازنشستگی از فوتبال در موسسه همشهری به عنوان سردبیر سرویس ورزشی این روزنامه استخدام شد هر چند حضور در برنامه ورزش از نگاه دو و بازگشت به تلویزیون باعث شد از این شغل استعفا دهد.

به هر حال او در تلویزیون مشغول به فعالیت است اما گاهی این فعالیت چهره ای هنری به خود می گیرد و سینمایی می شود و گاهی هم چهره ی ورزشی پیدا می کند و به نوعی دیگراو را به ما نشان می دهد.

تهیه کنندگی برنامه های ورزشی سیما شغل مورد علاقه ی جهانگیر کوثری است که گاهی هم به خاطر همسر و دخترش به سینما روی می آورد و تهیه کنندگی برخی از فیلم ها را برعهده می گیرد.
جهانگیر کوثری یکی از باتجربه ترین و قدیمی ترین مجریان ورزشی ایران است که به خوبی کار خود را بلد بوده و توانسته به عنوان یک فرد موفق در این عرصه ظاهر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار