مشهد/تاکید امام جمعه مشهد :

بر همکاری مردم و مسوولان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب

امام جمعه مشهد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با طرح نرمش قهرمانانه و اقتصاد مقاومتی همه مردم را با اندیشه ها و افکار متفاوت منسجم در کنار هم قرار دادند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، آیت ا... علم الهدی در نخستین نماز جمعه سال جدید در جوار بارگاه منور رضوی با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری افزود : همان گونه که عزم ملی ، فرمان رهبری برای ملت است مدیریت جهادی نیز فرمان ایشان برای مدیران و مسئولان در همه عرصه های کشور محسوب می شود .

وی توجه به ابعاد اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را یکی از مولفه های مهم توسعه و رونق اقتصادی کشور دانست و بر اهتمام متولیان نسبت به این امر تاکید کرد.

خطیب جمعه مشهد گفت : بی شک اگر مدیریت جهادی مسئولان در عرصه اقتصاد و فرهنگ وجود نداشته باشد عزم ملی نیز محقق نمی شود .

وی افزود: مقام معظم رهبری نرمش قهرمانانه و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی را راهکار مهمی برای مقابله با تحریمها و ددمنشی های دشمنان و توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور مورد تاکید قرار دادند.

آیت ا... علم الهدی افزود: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب موجب راهنمایی هویت و شخصیت سازی و زیربنای اقتصاد مردمی کشور ما شد و ملت ایران با یک وحدت منسجم توانستند هم مساله ایران هراسی و تهمت های نابکارانه معاندان را در بینش جهانیان با مذاکرات حذف کنند و هم با مقاومت در برابر دشمنان زیربنای ملی خود را تقویت کنند./س

انتهای پیام//

برچسب ها: مسوولان ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.