روایت یکی از محکومین فتنه از دیدار غیر فامیلی موسوی و رهنورد + تصویر

در آخرین هفته سال گذشته خبری مبنی بر دیدار غیر فامیلی عده ای از افراد مرتبط با فتنه 88 با 2تن از آمران و حامیان اصلی این فتنه که مردم منتظر محاکمه شان هستند ، دررسانه های منسوب به این جریان منتشر شد

 به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، عیسی سحر خیز یکی از محکومان فتنه 88 که پس از گذران دوران محکومیتش چندی است  با مصاحبه در شبکه هایی چون بی بی سی فارسی و رها تی وی به تهیه خوراک رسانه ای در جهت سیاه نمایی مورد هدف این رسانه های بیگانه مشغول است در این باره توضیحاتی ارائه داده است.

 این محکوم امنیتی نزدیک به اصلاح طلبان درخصوص این ملاقات سوال برانگیز چند دقیقه ای افراد غیر فامیل با سران فتنه 88 می نویسد : ”گرچه گفته می شود ملاقات این دو در منزل شخصی  مادر خانم رهنورد با "جمعی از افراد مرتبط با فتنه 88 " بدون برنامه ریزی اولیه و "به طور غیرمترقبه" صورت گرفته است، اما این فرض را از ذهن نباید دور داشت که ممکن است یک "دیپلماسی پنهان داخلی" راهنمای عمل و نقشه ی راه باشد"
.
وی مدعی شده است که آنچه که نقطه ی قوت شخص حسن روحانی و تعدادی از وزرای دولت "تدبیر و امید" به شمار می رود استفاده از راه های پیچیده و حرکت های روبه جلوی طراحی شده اما بر مبنای توافق های پشت پرده و مذاکرات پنهان است که وقتی نتیجه بخش باشد ایرادی به آن وارد نیست.

عیسی سحر خیز با مقایسه روند خروج حصر مرحوم منتظری و مشابهت آن با این ملاقات در ادامه می گوید : "به نظر می رسد که دراین ماجرا به صورت حساب شده میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را به بهانه ی ملاقات با مادر به مکانی برده اند که از پیش می دانستند جمعی (از افراد مرتبط با فتنه 88 )حضور دارند.  حال اگر حتی خوشبینانه گمان بریم که اشتباه محاسباتی صورتی گرفته است، باید پاسخ دهیم که چگونه این خطا در زمان ملاقات اصلاح نشده است، نه آن که به 12 ملاقات کننده ی خانم نواب صفوی ( مادر زهرا رهنورد )  اجازه داده شود که کنارشان بمانند و حتی با خانم رهنورد دیده بوسی کنند و با میرحسین موسوی به گفت و گو- هرچند کوتاه - بپردازند و از وضعیت و حال و احوال زندانیان بگویند و بشنوند!"

گفتنی است معصومه دهقان، همسر عبدالفتاح سلطانی از محکومان امنیتی نیز که در این دیدار حضور داشته در مصاحبه با تارنمای ضدانقلابی روزآنلاین در این باره اینگونه توضیح می دهد: "ما به دیدار مادر خانم رهنورد رفته بودیم. حدود 12 نفر بودیم. آنجا متوجه شدیم که خانم رهنورد و آقای موسوی را برای دیدار با خانم نواب صفوی آورده اند. ابتدا به ما گفتند که به خاطر امنیت شان هم که شده اجازه نمی دهیم وارد شوید و آنها را ببینید. بعد پرسیدند کی هستید؟ من چون نمی شناختم گفتم شما کی هستید؟ بعد متوجه شدم از ماموران خانم رهنورد و اقای موسوی هستند. بعد سرتیم شان اشاره کرد که اشکالی ندارد بیایند تو و توانستیم حدود 5-6 دقیقه ای آنها را ببینیم ..."

اما آنچه که معصومه دهقان  از این ملاقات به رسانه ضد انقلابها به نقل از این حامیان اصلی آشوبهای تلخ سال 88 گفته " دعوت به مواضع غیر قانونی فتنه گران در سال 88 و اصرار بر آن است” که به تیتر اصلی این تارنمای مغرض نیز اختصاص یافته است.

این مساله سوالات بسیاری را در ذهن متبادر می کند که به طور حتم با پاسخگویی مراجع  مسئول به افکار عمومی که منتظر محاکمه قانونی حامیان اصلی که همچنان بر مواضع اشتباه خود در فتنه 88 پافشاری می کنند هستند، می تواند ابهامات و شبهات این روایت گری ها را به طور کامل برطرف سازد.


برچسب ها: سبز ، کلمه ، موسوی ، رهنورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار