کسی از آینده خود خبری ندارد ونمی‌داند که فردا چه اتفاقی برایش رخ می‌دهد، پس نمی‌توان در مورد سینما در سال آینده پیش‌بینی خاصی داشت. ما همه در مسیر خود حرکت می‌کنیم و امیدوار هستیم اتفاقات خوبی در سال 93 برای سینما رخ دهد.

"بابک حمیدیان" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در سال 92 توانستم با لطف خداوند جوایز بسیاری را کسب کنم و این امر برای یک بازیگر بسیار اهمیت دارد.
 
وی ادامه داد: بدون شک سال 92 سال پرباری برایم بود، دریافت جایزه نقش اول مرد در شب جشن بازیگران تئاتر برای "مکبث"، دریافت جایزه ویژه منتقدان برای بازی در فیلم "پوران درخشنده"، "هیس دخترها فریاد نمی‌زنند" و کسب سیمرغ نقش مکمل مرد جشنواره سی‌و‌دوم فجر برای دو فیلم "رستاخیز" و "چ" همگی تصدیق کننده این مطلب هستند.
 
حمیدیان گفت: دریافت جایزه از دستان همسر شهید "اصغر وصالی" سرکار خانم مریم کاظم‌زاده در جشنواره فجر قم را می‌توان جزء افتخارات من در این سال به شمار آورد.
 
این بازیگر عنوان کرد: در سال 92 توانستم با بازی در فیلم "پنجاه قوم آخر" کار با آقای کیومرث پوراحمد را به کارنامه افتخارات خود اضافه کنم و رابطه گرم‌تری با وی برقرار کنم.
 
وی بیان کرد: حال سینما وسینماگران از نیمه دوم سال 92 با حضور دکتر روحانی رو به بهبودی گذاشت وامیدوارم آرزوی همه اهالی سینما در دیدار با وی محقق شود تا بتوانیم گوشه‌ایی از آرزوی کوچک خود را با وی درمیان بگذاریم.
 
وی ادامه داد: کسی از آینده خود خبری ندارد ونمی‌داند که فردا چه اتفاقی برایش رخ می‌دهد، پس نمی‌توان در مورد سینما در سال آینده پیش‌بینی خاصی داشت. ما همه در مسیر خود حرکت می‌کنیم و امیدوار هستیم اتفاقات خوبی در سال 93 برای سینما رخ دهد.
 

 
این بازیگر خاطرنشان کرد: دوست دارم پیام نوروزی نو و جدیدی برای مردم کشورم داشته باشم و امیدوارم که سفرهای آبرومندشان همیشه گسترده باشد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار