اهم فعالیت‌های اداره بازیافت منطقه 17 در سال 92

رئیس اداره بازیافت منطقه 17 از اهم فعالیت‌‌هایی این ادراه در سطح منطقه در طول سال 92 را تشریح کرد.

محمدرضا اخلاصی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: اداره بازیافت منطقه در طول سال 92 اقدامات بسیاری در خصوص آموزش‌های متنوعی به شهروندان در سطح منطقه انجام داده است که شامل آموزش مدارس در سه ناحیه منطقه با 225 برنامه – آموزش مراکز اداری 126 برنامه – مراکز بهداشتی و درمانی 93 – مراکز تجاری 2035 – مراکز فرهنگی و مذهبی 304 – واحدهای مسکونی 12464 و از دیگر آموزش‌های این اداره آموزش شهروندان در طرح بلوک ویژه به 950 خانوار – اصناف 150 باب و آموزش شهروندان در اطراف غرفه فیروزی250 نفر، می‌شود.

وی در ادامه افزود: ‌اداره بازیافت آموزش‌های چهره به چهره در سطح خانه‌های سلامت، بوستان‌ها، سرای محلات، مراکز درمانی، مساجد، در مدارس و مراکز فرهنگی و همچنین آموزش‌های در مناسبت‌های خاص برای شهروندان از جمله برگزاری جشنواره بازیافت در بوستان بهاران، آموزش به مناسبت روز بدون نایلکس، در هفته سلامت در روز زمین پاک و هوای پاک و روز محیط زیست برگزار نموده است.

اخلاصی به دیگر اقدامات اداره بازیافت اشاره کرد و اظهار داشت: از دیگر اقدامات این اداره توزیع مخازن و کارتن پلاست به تعداد 1950 عدد و توزیع مخزن در طرح بلوک ویژه به تعداد 822 عدد. توزیع بروشور و تراکت در 40هزار برگ، شست‌وشوی غرفه‌های بازیافت هر هفته 14 مورد و نصب 14 غرفه بازیافت که 5 غرفه در ناحیه یک – 6 غرفه در ناحیه دو، 3 غرفه در ناحیه 3 و برگزاری ایستگاه نقاشی، آموزش ؟؟؟ در جشن شکوفه‌ها، برپایی کارگاه هنری و تجلیل از معلمین در روز معلم، اجرای گروه هنری بازیافت و تجلیل از شهروندان نمونه، بوده است.

وی خاطرنشان کرد: جمع کل تناژ پسماند خشک که اداره بازیافت جمع‌آوری نموده حدود 5 میلیون و 779 هزار و 145 کیلوگرم و جمع‌آوری عوامل غیرمجاز حدود یک هزار و 752 مورد و جمع‌آوری پسماند حجیم حدود 27 هزار و 518 کیلوگرم بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اهم ، بازیافت ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار