مهم‌ترین فعالیت‌های اداره فرهنگی منطقه 5 در سالی که گذشت

اداره فرهنگی منطقه 5 در سالی که گذشت، فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح منطقه انجام داد که در این گزارش به 32 فعالیت مهم این اداره اشاره می‌شود.

مسعود خسروی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از عملکرد اداره فرهنگی در سال 92 سخن گفت و افزود: اداره فرهنگی منطقه در سالی که گذشت فعالیت‌های گسترده‌ای به مناسبت‌های مختلف برگزار کرده است.

وی در ادامه به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و برپایی ایستگاه بزرگ فرهنگی در حرم مطهر امام راحل با همکاری منطقه 5 به همین مناسبت اشاره کرد و افزود: مشارکت در همایش بزرگ فاطمی با عنوان در سوگ مادر با حضور ذاکرین اهل بیت (ع) در میدان صادقیه در ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگی در ماه‌های ابتدایی سال 92 است.

خسروی برگزاری جشن پنجره‌های آسمانی  به مدت 17 شب و همچنین جشن بزرگ رمضان به مدت 5 شب به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی و عیدسعید قطر در بوستان جوانمردان را از برنامه‌های اجرا شده در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنین اظهار داشت: در طول ایام حج تمتع نیز برنامه‌های متنوعی در سطح منطقه برگزار شد که برگزاری جشن بزرگ عید غدیرخم و جشن عید قربان و برپایی ایستگاه فرهنگی به همراه قربانگاه و همچنین برپایی نمایشگاه عکس و آثار خوشنویسی با محوریت غدیر، امامت، توحید و حج ابراهیمی از جمله آنهاست.

وی درادامه به برپایی نمایشگاه عکس از حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه و حضرت شاهچراغ با عنوان کرامت کریمان در طول دهه کرامت اشاره کرد: در هفته دفاع مقدس نیز برنامه‌هایی همچون برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه بزرگ یاد یاران و نمایشگاه ستاره‌ها داشته‌ایم.

وی همچنین در ادامه از برنامه‌های انجام شده در ماه محرم سخن گفت و افزود: برپایی نمایشگاه بزرگ عاشورایی، نمایشگاه عکس مدینه و مکه و برگازری همایش بزرگ عاشورائیان با مشارکت منطقه 5 از جمله آنهاست.

خسروی تاکید کرد: برنامه‌های متنوع دیگری نیز در طول سال برگزار شد که برگزاری سومین جشنواره ؟ قرآن و تعیین منطقه 5 به عنوان نماینده دبیرخانه تخصصی ؟ جهت پهنه‌های5 گانه شهر تهران و همچنین برگزاری مراسم پیروزی انقلاب باویژه برنامه‌هایی همچون میهمانی لاله‌ها، نمایشگاه عکس من انقلابی‌ام، نمایشگاه کتاب و اکران فیلم‌های انقلابی از جمله این برنامه‌هاست.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان خاطرنشان کرد: در پایان سال نیز اداره فرهنگی به فعالیت خود ادامه داد و با برگزاری طرح استقبال از بهار و برپایی نمایشگاه بزرگ همدلی، بهار، فصل رویش و بیداری و همچنین برگازری تورهای گردشگری از اماکن تاریخی، تفریحی و زیارتی سطح شهر تهران را در دستور کار خود قرار داد و به ارائه خدمات به شهروندان پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: مهم ، منطقه ، اداره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار