به گزارش
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،اين شبكه كه تحت عنوان IPM شناخته مي شود ابزاري آنلاين براي شناسايي نقل و انتقال كالاهاي تقلبي و غيراصيل است.
اين شبكه، صاحبان حقوقي و قانوني برندها را قادر مي سازد تا كالاهاي تقلبي را كه با برند آنها توليد مي شود شناسايي كنند.
اساس شبكه مذكور بر مبادله به موقع اطلاعات با افسران گمركي استوار است. نسخه جديد آي.پي.ام حاوي دو ابزار پيشرفته است: يك وسيله دستي قابل حمل وقابليت ارتباط گيري آي.پي.ام با مقامات مرتبط با كالا و شركت هايي كه خدمات رهگيري
كالاها را انجام مي دهند.
با استفاده از اين ابزارها، افسران گمركي مي توانند اصالت يك كالا را بلافاصله از طريق اسكن و باركدي كه روي كالا وجود دارد تشخيص دهند.
انتهای پیام/