به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل ازستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر،جمشید حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: شماره تلفن 2847 به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به هرگونه تخلف و شکایت در رابطه با هتلداران رسیدگی می کند.
جمشید حمزه زاده با اشاره به پورتال جامعه هتلداران بیان کرد:یکی از راه های بررسی شکایات مسافران نوروزی از طریق پورتال جامعه هتلداران است، ستاد نوروزی جامعه هتلداران نیز در ایام تعطیلات نوروز فعال است و مسافرانی که دسترسی به اینترنت دارند ،می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل ،شکایات خود را از طریق پورتال این جامعه به آدرسwww.hoteldaran.com ارسال کنند.
حمزه زاده در رابطه با سایر خدمات پورتال جامعه هتلداران گفت: معرفی و ارائه اطلاعات مراکز اقامتی، جاذبه ها، صنایع دستی، میراث فرهنگی و مسیرهای گردشگری تمام کشور به تفکیک استان در این پورتال برای استفاده هموطنان در تمام ایام قرار گرفته است.
وی همچنین در رابطه با نحوه نظارت بر قیمت ها و خدمات جامعه هتلداران بر عملکرد اعضای این جامعه بیان کرد: قیمت هتل ها همان قیمت سال گذشته است و افزایش نیافته بر همین اساس، نظارت جامعه هتلداران در مرکز از طریق دفتر مرکزی جامعه هتلداران ودر استان ها از طریق اتحادیه های هتلداران انجام می شود.
انتهای پیام/
گرمایی افتزاح بود
رستوران داغون در حد ماشینهای غذا تو خیابون نبود
صبحانه داغون و افتزاح قابل قیاس با هیجا نبود
هیچ وسایل اتاق عوض نشد با توجه به دوشب
متاسفم برای شما که به این مسافرخانه ۴ تا ستاره با پارتی بازی میدید
۱/ سوئیت طراحی شده برای ۶ نفر دقیقا شبیه سربازخانه ها تخت ها به فاصله ۱۴ سانت .
۲/ فقط یک سرویس بهداشتی مشترک با حمام داره برای ۶ نفر
۳/ هیچ میزی و صندلی در اتاق برای سرو چای و نشستن نداره .
۴/ پاسخ دهی پذیرش به مشکلات بسیار افتضاح
۵/ سرویس بهداشتی در لابی هتل فقط یکی که باید تو صف باشید تا نوبتتان برسد .
۶/ سرویس دهی صبحانه بسیار افتضاح
۷/ دوری هتل از مرکز شهر در واقع کاملا خارج شهره
تنها نکته مثبت این هتل فضای بیرون از هتل هست که خوب است
لطفا کسی که لیاقت این مکان ها رو ندارد استخدام نفرمایید. واقعا آدم ... هستند
از هتل جیزرو قشم شکایت دارم .برخورد بسیار نامناسب مدیریت (سرکار خانم نیکو نامی )فاصله تا دریا بیابان برهوتی هست حدود بیست دقیقه که اصلا مسافر با دیدن عکسها متوجه این موقعیت نمیشه و یک خانم قطعا تنهایی میترسه برای دیدن طلوع و غروب خورشید به ساحل بره و نمی تونن با وجود هزینه کردن برای یک هتل ساحلی از این موقعیت لذت ببره .مسیری طراحی نشده برای حس امنیت مسافر .
سرو صبحانه افتضاح به شکل هتلهای پنج ستاره سلف سرویس نیست .امکانات رفاهی صفر.آب حمام قطع شد و شبمون خراب شد وقتی شکایت کردیم سرکار خانم که تا ده صبح خواب تشریف داشتندبه جای عذرخواهی و دلجویی و جبران خسارت بهمون ناسزا گفتند .
چطور از نتیجه پیگیری مطلع بشیم ؟