تخلفات هتلداران، به صورت تلفنی در طول ایام نوروز از سوی جامعه هتلداران ایران بررسی می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل ازستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر،جمشید حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: شماره تلفن  2847  به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به هرگونه تخلف و شکایت در رابطه با هتلداران رسیدگی می کند.

جمشید حمزه زاده با اشاره به  پورتال جامعه هتلداران  بیان کرد:یکی از راه های بررسی شکایات مسافران نوروزی از طریق پورتال جامعه هتلداران است، ستاد نوروزی جامعه هتلداران نیز در ایام تعطیلات  نوروز فعال است و مسافرانی که دسترسی به اینترنت دارند ،می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل ،شکایات خود را از طریق پورتال این جامعه به آدرسwww.hoteldaran.com ارسال کنند.

حمزه زاده در رابطه با سایر خدمات پورتال جامعه هتلداران گفت: معرفی و ارائه اطلاعات مراکز اقامتی، جاذبه ها، صنایع دستی، میراث فرهنگی و مسیرهای گردشگری تمام کشور به تفکیک استان در این پورتال برای استفاده هموطنان در تمام ایام قرار گرفته است.

وی همچنین در رابطه با نحوه نظارت بر قیمت ها و خدمات جامعه هتلداران بر عملکرد اعضای این جامعه بیان کرد: قیمت هتل ها همان قیمت سال گذشته است و افزایش نیافته بر همین اساس، نظارت جامعه هتلداران در مرکز از طریق دفتر مرکزی جامعه هتلداران ودر  استان ها از طریق اتحادیه های هتلداران انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هتل ، تخلف ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۴ شهريور ۱۴۰۴
سلام هتل جمالی مشهد رسیدگی کنین خیلی پول میگیرن برا سه شب 50 ملیون کارت کشیدن غذاش آشغال اتاق ها بی‌کیفیت در سرویس خراب بود نیرو کم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۴
هتل آپارتمان جمالی مشهد آقا سه شب 50 ملیون کارت کشیدن مسافر اتاق ها سرویس درست نداره در هاش خرابه کیفیت غذا پایین اشغال بعدم نیرو میگیره نیرو رو دو روز سه روز کار میکشن ازش بعدم میگن نمیخایمت بعدم ب زور ی برگه میدن امضا کنی ک حق بیمه حقوق وزارت کار ی چیزای دیگه گرفتی ک اصلا نم اینجوری نیست نه بیمه میکنن نه حقوق قانون کار میدن تازه سه تا مجموعه هم دارن
Iran (Islamic Republic of)
سید امیر سادات
۰۹:۰۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۳
کیفت هتل در امل اوکسین بسیار داغون در حد یک مسافرخونه نبود چرا باید به این هتل با پارتی بازی ۴ ستاره بدین
گرمایی افتزاح بود
رستوران داغون در حد ماشینهای غذا تو خیابون نبود
صبحانه داغون و افتزاح قابل قیاس با هیجا نبود
هیچ وسایل اتاق عوض نشد با توجه به دوشب
متاسفم برای شما که به این مسافرخانه ۴ تا ستاره با پارتی بازی میدید
Iran (Islamic Republic of)
احد
۱۵:۱۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
هتل کیهان اتاق رزرو کردیم برای 4شنبه به مدت 4شب ،روز قبل بهش اعلام کردیم نمی‌خوایم بیعانه زدیم حساب آقای نوروزی، گفت برمیگردونم حسابتون چون قبلش خبر دادی ولی متاسفانه بعداز 4روز میگه نمی‌زنم ،افرادی مثل آقای نوروزی با دزدی از زائرین باعث شرمساری امام رضا هستن ،انشالله اگه امام رضا وجود داشته باشه از جون زن و بچه آن درمیاره
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۰۸:۰۱ ۱۶ شهريور ۱۴۰۳
اذری به ما هتل سبحان معرفی کرد متاسفانه وقتی رسیدیم مشهد هتل اپارتمان کیوان دادند خدا ازش نگدره
Iran (Islamic Republic of)
هما ابراهیمی
۱۰:۴۶ ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام شرکت هتل سازی دریا بعداز یک سال از همایش درخواست هتل کردیم تمام هتل ها درجه ۱و۲ بود مجبور به انصراف شدیم اما پولمان را پس نمید هند لطفا راهنمایی بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه صفایی سنگری
۱۰:۳۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام مجموعه بزرگ هتل سازی دریا با برگزار کردن همایش وسخنرانی های آنچنانی ۳ سال پیش از ما پول گرفت که ۱۰ سفر خوب با هتلهای خوب به ما خدمات بده حالا که بعد از سه سال یکی از سفرهارو ما خو استیم بریم گفتن جا نداریم با کلی دردسر یک هتل ۲ ستاره بی کیفیت رو پیشنهاد میدن وبالحن بدی هم منت میزارن کجا باید شکایت کنیم لطفا راهنمایی کنین
Iran (Islamic Republic of)
یزدانی
۱۳:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
هتل پرشین گلف درگهان .پرورش حیوانات دارن که تا صبح از سرو صدا نمیشه خوابید.یک شب تا صبح هم برق قطع بود ک تمام مسافرا در ب در دنبال پله های اضطراری هتل ولی متاسفانه بعد از کلی گشتن پله ها آخرم از وسط بازار باز می‌شد. تلفن تمام اتاقا کلا قطع بشدت هتل داغون و کثیف و هیچ کسی پیگیری نمی‌کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
ما ۶ نفر در خرم اباد (هتل شاپور خواست )رزرو کردیم از قرار شبی حدود ۶ میلیون تومان اجاره کردیم واقعا افتضاحه من تقاضا دارم ازهمه عزیزانی که قصد سفر به خرم اباد دارند در خصوص رزرو این هتل تجدید نظر کنند بدلایل زیر
۱/ سوئیت طراحی شده برای ۶ نفر دقیقا شبیه سربازخانه ها تخت ها به فاصله ۱۴ سانت .
۲/ فقط یک سرویس بهداشتی مشترک با حمام داره برای ۶ نفر
۳/ هیچ میزی و صندلی در اتاق برای سرو چای و نشستن نداره .
۴/ پاسخ دهی پذیرش به مشکلات بسیار افتضاح
۵/ سرویس بهداشتی در لابی هتل فقط یکی که باید تو صف باشید تا نوبتتان برسد .
۶/ سرویس دهی صبحانه بسیار افتضاح
۷/ دوری هتل از مرکز شهر در واقع کاملا خارج شهره
تنها نکته مثبت این هتل فضای بیرون از هتل هست که خوب است
Iran (Islamic Republic of)
م.برزیگر
۱۴:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
سلام وقت شما بخیر.ما امروز با خانواده ماشینمون خراب شد.در شهر خراب شده ای به اسم خرم آباد لرستان.ازقضا جلو مهمانپذیر به نام مهمانپذیر رضا خراب شد در بلوار شریعتی خرم آباد از ساعت ۶صبح تا یک بعدازظهر یک میلیون ازمون گرفت گفت از این ساعت باز یک روز دیگه حساب میشه.خواهشا به این دزد بازار وسرگردنه یکی رسیدگی کنه.مگه شهر هرت ؟مهمان غریب گیر آوردن بی انصاف های از خدا بی خبر
Iran (Islamic Republic of)
مژگان سمایی
۱۲:۳۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
با سلام و احترام ازبرخورد زشت و زنده آقای هواریون هتل سپید زنجان شدیدا شکایت دارم.
لطفا کسی که لیاقت این مکان ها رو ندارد استخدام نفرمایید. واقعا آدم ... هستند
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۵:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
هتل وارش قم یه پا دزد جمع شدن برای دو شب گرفتیم همون شب شب اول یه اتفاقی افتاد که ما برگشتم روز اول و که حساب کردن پول روز دوم ندادن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
درود برشما ، از هتل سپید کنار واقع در انزلی شکایت دارم . از طریق سامانه ثبت رزرو از تاریخ 26 الی 29 اسفند ماه جاری داشتم . طی مدت مذکور امکانات استفاده از آب گرم جهت استحمام امکان پذیر نبود . طی پیگیریهای مکرر جابجایی اثاث داشتم متاسفانه در مکان جدید هم امکانات مذکور قطع بود و در جواب فقط عرض پوزش و عذرخواهی بود . درروز آخر جهت تسویه هزینه های متفرقه و خارج از عرف صبحانه به مبالغ هرروز 1.200.000 به فاکتور اضافه نمودند . لذا خواهشمندم جهت حمایت از حقوق مشتری و تکریم موضوع بررسی گردد . باتشکر
Germany
سارا میری
۰۸:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
درود
از هتل جیزرو قشم شکایت دارم .برخورد بسیار نامناسب مدیریت (سرکار خانم نیکو نامی )فاصله تا دریا بیابان برهوتی هست حدود بیست دقیقه که اصلا مسافر با دیدن عکسها متوجه این موقعیت نمیشه و یک خانم قطعا تنهایی می‌ترسه برای دیدن طلوع و غروب خورشید به ساحل بره و نمی تونن با وجود هزینه کردن برای یک هتل ساحلی از این موقعیت لذت ببره .مسیری طراحی نشده برای حس امنیت مسافر .
سرو صبحانه افتضاح به شکل هتل‌های پنج ستاره سلف سرویس نیست .امکانات رفاهی صفر.آب حمام قطع شد و شبمون خراب شد وقتی شکایت کردیم سرکار خانم که تا ده صبح خواب تشریف داشتندبه جای عذرخواهی و دلجویی و جبران خسارت بهمون ناسزا گفتند .
چطور از نتیجه پیگیری مطلع بشیم ؟
Austria
ایلا
۱۳:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
درمورد هتل آزادی قشم اولا که نمیدونم ستاره ها برچه اساطی به هتلهاداده میشه این هتل به مسافرخانه ها بیشتر شباهت داشت حمام سوسک داشت اصلا شخصی بعنوان نظافتچی وجود نداشت ،مجایی برای سرو صبحانه نداشت وکیفیت صبحانه خدمات صفر بود در سه روز اقامتمان فقط یکنفر پشت استیشن لابی بود که هرسوالی می پرسیدیم میگفت نمیدونم و رفتار خانمی که بعنوان مدیریت خودش رومعرفی کرد افتضاح بود زباله ها رو خودمون باید شبها پشت در اتاق میذاشتیم که صبحم باز پشت در بود واقعا عملکرد صفر و مضحکی داشت و بابت هیچ خدماتی شبی دو میلیون از اتاق دو تخته که بزور یک تختم اضافه کردن و شد چهار میلیون از ما گرفتن
۱۲۳
آخرین اخبار