اردبیل/

بازرسی از یک هزار مورد از اماکن اقامتی و پذیرایی در اردبیل

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی بیش از یک هزار مورد بازرسی از اماکن اقامتی و پذیرایی استان اردبیل با هدف برخورد با تخلفات احتمالی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ قادر تقی‌زاده دیروز در جلسه ستاد خدمات سفر در سرعین اظهار داشت: پنج اکیپ سیار نظارتی مشترک با دستگاه‌های اجرایی برای کنترل خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی فعالیت می‌کنند.

وی گفت: این اکیپ‌ها در حوزه‌های بهداشتی، نرخ مراکز اقامتی و پذیرایی، کیفیت ارائه خدمات و... نظارت و کنترل دارند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، میراث فرهنگی، مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، اماکن عمومی، تعزیرات حکومتی، حمل و نقل و پایانه‌ها و آب منطقه‌ای را از جمله دستگاه‌های عضو اکیپ‌های نظارتی مشترک برشمرد.

تقی‌زاده با بیان اینکه تاکنون این اکیپ‌ها بالغ بر هزار و 23 مورد بازرسی از واحدهای اقامتی و مجتمع‌های بین راهی به عمل آورده‌اند، تصریح کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها 29 مرکز اقامتی به دلیل برخی تخلفات تذکر و هفت واحد نیز به دلیل عملکرد مثبت تشویق شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون برای ایام عید 230 مرکز اقامتی و پذیرایی ساماندهی شده است، تاکید کرد: این مراکز در قالب 30 هتل، 78 هتل آپارتمان و 122 مهمانپذیر مسافران نوروزی را پذیرش می‌کنند.

تقی‌زاده با اشاره به فعالیت 24 دفتر خدماتی مسافرتی در ایام تعطیلات نوروزی در ادامه تأکید کرد: 38 مجتمع رفاهی و مراکز پذیرایی بین راهی نیز از جمله مراکز فعال بوده و تحت پوشش اکیپ‌های کنترلی است/س

 

برچسب ها: اردبیل ، بازرسی ، مراکز ، اقامتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.