مازندران /

اسکان 28 هزار خانوار در مدارس مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه بیشترین شمار مسافران در شهرستانهای رامسر، تنکابن و ساری اسکان داده شدند گفت: 28 هزار و 420 خانوار در مدارس و مراکز فرهنگی استان اقامت کردند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سیدعلی قاسمی با بیان اینکه 397 هزار و 880 نفر در مدارس، اردوگاهها و مراکز دانشگاه فرهنگیان پذیرش شدند گفت: بیش از 142 هزار نفر اسکان داده شدند.

وی با عنوان اینکه الویت پذیرش با همکاران فرهنگی است، عنوان کرد: 38 هزار و 270 نفر در قالب سه هزار و 827 نفر در روز نهم فرودین ماه در مدارس استان اسکان داده شدند.

قاسمی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش در برخی شهرهای استان تکمیل شده است، گفت: در این زمنیه، مدارس ذخیره به طرح ها افزوده شده است.

وی با اشاره به تجهیز 449 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی گفت: هزار و 82 کلاس با تجهیز یخچال، تلویزیون و سایر تجهیزات در گروه الف مجهز شده است، در مجموع بیش از سه هزار و 343 کلاس درس برای اسکان مسافران فرهنگی در استان آماده سازی شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این هشت مرکز آموزشی و رفاهی، پنج پردیس دانشگاه فرهنگی نیز برای اسکان مسافران فرهنگی پیش بینی شده است./س

برچسب ها: اسکان ، مدارس ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.